joo elikkäs talvi alkaa lähestymään ja pitäs ny tää saada pyörimään
. kävin viikolla ostamassa tähän uuden puolan, no tänään sit lähettiin kokeilee että josko se lähtis uuden puolan avulla pyörimään... no sitten laitoin puolan kiini ja rupesin laittamaan tulpan johot paikalleen ku olivat irti. no sehän prkl jo yhen kerran hörähti jota ei oo tehny sitten sen jälkeen ku tää 2 vuotta sitten sammu!!! no mutta sitten kuoli uudelleen. tulpat kastuu ja ne kuivattiin ja uudelleen mutta taas ihan kuollutta, taas tulpat kuiviks ja eiku vetämään jos lähtis vetämällä käyntiin mutta ei parin kilsan vedon ihan kuollutta... no sentään jo alkaa vaikutta siltä että tää vois vielä lähtee käyntiin ku hörähti jo kerran

vika tosin ei ollu ehkä puolassa vaan sytytysjärjestys tais olla pielessä koska nyt ku laitettiin ne tulpan johot paikalleen (olivat kiini jakajan kannessa) niin ei kaikki johot yltäny omille paikoilleen.
tässä on 2 vuottaa vanhaa bensaa tankissa että onko siitä menny jo "teho" että siks ei lähtis pyörimään(siis miten nopeesti bensa menee "vanhaks") vai onko noi uudet tulpat taas pimeet?? jommassa kummassa vika uskosin. bensapumppu pelaa ku kokeiltiin niin kaaressa lenti bensa ja kasteleehan tää ne tulpatkii. eli miten on??
No kokeillaas nettikorjausta

Eli pyhä BKA:
-B= bensa sitä varmaan on jos tulpat kastuu( eikä volvo oo niin nuuka seoksista käydäkseen edes jotenkuten
-K=kipinä sen osaatte varmaan kokeilla ( tai sit me hukatan kaikki aikaamme

)
-A= ajoitus kaksi vaihetta, nokka + jakaja. Ekana nokka:
Käännä kampuran merkit nolliin, varmista ykkösen tulpanreiäastä kokeilemalla että ykkösen mäntä on yläkuolossa, tarkasta nokan merkki, jos epävarma, irrota v-koppa ja varmista että ykkösen nokat on ylöspäin about symmetrisessä v-kulmassa (verrattuna dekkitasoon)
sytkä: edellisen testin jälkeen sulla on nyt ykkösessä ns.paukku päällä eli sytytyshetki. nyt kierrät kampuraa vastapäivään about parikyt astetta, sitten myötäpäivään niin että kampura on about 10 astetta ennen yläkuoloa. kärjellisen sytkän mallaat niin että kärjet juuri aukeavat tällä kohdalla(virtakynä, vastusmittaus tms.), ja laitat ykkösen johdon vastaavalle kohdalle jakajan kanteen
tai kärjettömällä säädä ennakko ajotuslampun kanssa samoille tonteille.
Noilla opeilla väitän että muuten ehjän vinokoneen on PAKKO käydä edes jotenkin:buck2: