Rica d5 hakusanat tuo jotain. Ihan 100% toi haku ei ole, ilmeisesti jättää vanhat, pitkään vastaamattomana olleet pois laskuista?
Näin vanhoihin kuin toi oma niin <500e sis. sen palikan, jolla softan saa sisään / ulos. Nyt hintataso taitaa olla >500 + 100-150e palikasta.
No ei tuo mun mielestä kallis oo.Aika samaa luokkaa nuo softien hinnat on n.450-490e ympäri suomen ja jos tuon palikan saa tuohon hintaan niin ei oo paha hinta.Mun mielestä se makso vuosi pari sitten vielä 400-500e joka on hiukan liikaa,mutta tuon nykyhinnan olisin valmis maksaan..
Ja mitä rica:n softiin tuleen voin suositella useampiin autoihin laitattanut enkä muuta laittaskaan..paitsi customin jos se tehdään rullilla.
Makuasioitahan nämä on kuka minkäkin softan haluaa,mutta mulle ei tuu karalan softaa enää ikinä.
Viimesin mihin laitettiin joitain vuosia sitten karalan softa oli niin iso pettymys,että parin päivän jälkeen se vaihdettiin ricaan ja ero on niinku yöllä ja päivällä.
En ymmärrä dieselin kohdalla sitä mikä merkitys on huipputeholla oli se sitten 210 tai 225hv jos softa ei oo muuten hyvä.Minä ainaki haluan että vääntöä on alhaalta asti,kuitenki 90% normi ajosta käytetään kierroksia alueella 1000-3000rpm siellä sitä puhtia tarvitaan.Omalla kohdalla automaattilaatikko on ainut vaihtoehto ja tottakait se rasittuu mutta hiukan kun käyttää järkeä+vaihdattaa öljyjä niin kestää sekin ja tarvittaessa ainaki wetteriltä saa uusia

Tottakait sitä toivoo että mitään isoja yllätyksiä ei osuis omalle kohdalle,mutta voin luvata että jokaiselle se osuu jossain vaiheessa.omalla kohdalla ensimmäisestä tomaatti volvon ostosta ehti kulua 24v ennen ku meni ensimmäinen laatikko vaihtoon ja autot ei oo todellakaan ehtiny meille kotiutua vuosiksi...pikkusen karkaa aiheesta jo