Joo tämäkin saatin sitten loppujen lopuks ajettua messuille. Torstaina kun toista kertaa koitettiin tehä lähtöä ja ajoin auton hallista pihalle niin puhkes toinen takarengas. Ei auttanu kun ottaa vanteet irti ja lähteä rengasliikkeeseen.
Tuolla acs reissulla ihmeteltiin kun ajamalla vietiin että on se saatanan laiska. Meinasin ekana että johtuis nokan ajotuksesta ja maanantaina sitä rupesin säätämään. Alkuun käänsin vähän ja meni huonommaks sitten hetken päästä tuntu jo ettei käy kaikilla. Tuli sitten käydessä nypittyä tulpanjohtoja vuorotellen irti eikä käynti muuttunu ollenkaan kun nykäs jonkun johdon irti. Päätin sit vaihtaa puolan kun aikasemmin sitä epäilin jo aikasemmin sytkä ongelmien aiheuttajaksi. No vaihdoin Boschin puolan takasin ja kävin koeajolla niin tehot varmaan tuplaantu. Vaihteilla 1,2 ja 3 ei löytyny kuivalla asfaltilla oikeen minkäänlaista pitoa ahdoilla tuota isompia vaihteita ei tullu ees testattua.. Eli kehotan ihmisiä pysymään mahollisimman kaukana noista Bilteman "suurtehopuolista".
Tuli haettua myös uuet vanteet. Etuvanteet ja pari takavanteita pitäs viel tulla parin viikon sisällä. Ei nuokaan hienot oo mutta paremman näköset omaan silmään ku nuo b4.

Pitäs noille takakaarille ruveta tekemään jotain että sais tota perää alaspäin, omasta mielestä aika törkeen näkönen noin korkeella perällä miten se messuillakin oli.
Nuo messuilla alla olleet Brockin B4 vois olla kaupan. Speksit on 8.5x17 et 15 ja 10x17 et 20
