En ole säätänyt ajoitusta, tyhjäkäyntikytkin löytyy mistä siis??
Kierroslukumittari toimii ihan kuin pitääkin
Sytkän ajotus kannattaa tsekata, ja tyhjäkäyntikytkin on todellakin väärä termi, 2.2:ssahan on jo kaasuläpän asentokytkin, joka oletettavasti toimii jos tyhjäkäyntikierrokset on järkevät, sori tuo sekottaminen, mietin tuota yhtä k-jettikoneista potilasta samalla kun tuota kirjoitin.
Jos koneen pätkiessä kierroslukumittari lähtee heilumaan mielipuolisena, on käytännössä varmaa että vika on hall-anturissa. Tuo ajotus säädetään jakajaa kääntämällä, tälle mallille en satavarmaksi sano ennakkoa, mutta 10 tai 12 astetta on valistunut arvaus, voi jopa lukea tulipellissä olevassa kyltissä. Se hall-anturi on näissä varsin yleinen vikakohde, vallankin jos sullakin on se liitinrunko rikki, eli liitin heiluu jakajan alla, on siellä enemmän kun hyvät mahdollisuudet piuhojen tökkiä maihin mistäsattuu.