Yritin tänään saada sitä keittämään muttei millään..
Voiman puutetta!

Tai oikeammin

Tietenkään se ei keitä, jos syyläri toimii edes sinnepäin...
Ja jos ei meinaa lämmetä, niin syyläriä peittämään!
Kunnolla happea 10 km ajan ja sitte seisomaan tyhjäkäynnille.. Lämmöt pysyi normissa koko suorituksen ajan.. Mielestäni onnistunut muutos, koska auto lämpeää huomattavasti nopeammin..
Kokeileppas peitetyllä syylärillä ja pienillä nopeuksilla.
Nopeampi lämpeneminen on luonnollinen ilmiö ja näin pitääkin käydä, jos kaikki on tehty oikein.
Tässä tapauksessa ei tuosta ole mitään hyötyä kun molemmista releen navoista flekti pyörii max speedillä.
Jos kone lämpeää siihen 115C lämpötilaan ja flekti pysähtyy tuossa tilanteessa, niin se on toivottavaako?

Tietysti perun kaikki puheeni, jos joku selvittää (mittaa) luotettavasti, miten LH käyttäytyy flektin ohjauksen osalta siinä tilanteessa kun tuo 115C lämpötila saavutetaan ja LH on kytkenyt flektin II-nopeuden ja molemmissa nastoissa on ohjauspäällä.