Tänään soviteltu jakopäätä ja kantta, sinitarran kanssa testasin sitten, että miten tuo kone pyörii. Porukka täällä kovasti epäili, että mahtuuko edes pyörimään tolla nokalla, mutta hyvinhän se pyörii, tilaa jäi jopa niin paljon venttiilien ja männän väliin, että 15 nostoinenkaan nokka ei olisi ongelma pyörimisen kannalta

Ainut ongelma mikä havaittiin, niin vakio kiristin ei riitä kiristämään tuota volvon omaa hihnaa, ratkaisuna ois joko kiristinrullan halkaisijan kasvattaminen, että kiristäis hieman enemmän, tai sitten yhen hampaan lyhyempi hihna.
Kysymys kuuluukin, onko jossain pelissä, tuohon käyvää jakohihnaa joka ois yhden hampaan lyhempi? Jos joku tietää, niin tiedon jakaminen olisi hienoa.

Joku on näemmä tyhjentänyt kameran, joten kuvat vakaajista on jossain toisella koneella, mutta otin tossa äsken pari kuvaa tämän hetkisestä tilanteesta. Seuraavaksi onkin luvassa kannen lopullista kiinnittämistä ja jakopään osien ja suojakotelon putsausta ja asennusta hieman lopullisemmin.



Lisäystä vielä mitä unohtunut parin viimepäivän hommista kirjottaa, imusarja pistettiin kanteen kiinni ja tehtiin viimiset kanavien kohdistushommat, hierottiin ylimääräinen tiiviste pois välistä ym. Perjantaina käytiin hakemassa jakopäähän gatesin hihna ja kiristin.