Se ympyröity numero suuttimessa on sen takia, että se suutin olisi halvempi

Siis noin niinkuin kuluttajan näkökannalta olennaisimpana tietona.
Kun suutin valmistetaan, niin se toki myös sitten testataan, jos olisi vain yhtä ympyröitynumero mallia suutinta, niin sille olisi sitten asetettu yksi raja-arvo, jonka sisään osuva hyväksytään ja ulkopuolelle jäävä pistetään romukoppaan, koska se suutin ei täyttänyt valmistustoleranssia.
Toleranssien ollessa pienempiä, kuin mitä työntömitalla saa mitattua, romukoppaan menevien määrä olisi aika iso..
Ideana: eri raja-arvoja, suutinta testatessa testataan, että mihin raja-arvon sisään suutin osuu ja lätkäistään tämä luokitus suuttimelle.
Nyt astuu moottorinohjainlaite kuvaan, ohjainlaitteelle kerrotaan, että mikä suutin siellä on ja ohjainlaite ohjaa suutinta tietyllä tavalla, että sen tuotto, avaus signaaliasta->aukeamishetkeen aika jne jne. arvo on sama, kuin sen on alunperin haluttu olevan sillä oikealla raja-arvolla olevalla suuttimella.
Vähemmän romutettavia suuttimia= pienemmät tuotantokustannukset/hyväksytty suutin = periaatteessa edullisempi hinta kuluttajalle.. toki tuota edullisuutta on sitten moni välikäsi vähän kompensoimassa sielä välissä, joten hinnaksi muodostunee ns. käypä/perinteinen hinta suuttimesta