Sen enempää ottamatta kantaa tai edes tietämättä, onko tuo määrä nyt surkea vai edes kelvolliseen suuntaan. Tokko mikään juhlimisen aihe edes Kiinassa.

Lähes 20 miljoonaa myytyä autoa vuodessa.
Jos olettaa Suomessa myytävän 100 000 autoa vuodessa, tulee suhde-eroksi 200... eli aika hyvin tuo korreloi myös väestösuhteen kanssa.
Ok, Volvo on kallis ja siksi ei myy suhteessa yhtä hyvin kuin Suomessa? Kas kas, kuitenkin Audi ja BMW myyvät Kiinassa suhteellisesti enemmän kuin Suomessa

Audin ja BMW:n myynti Kiinassa noin 130 000 autoa, mikä on siis kolmesataa kertaa enemmän kuin Volvolla.
Kiinassa on miljonäärejä enemmän kuin Helsingissä asukkaita, joten potentiaalinen "volvo-ostovoima" on eksponentiaalinen Suomeen verrattuna. Miljardöörejä on useita satoja, Suomessa vain yksi

Noh, tuosta luvustahan Volvo-Geelyllä on vain yksi suunta, eli ylös.