Tämäkin voi hyvin ja palvelee uskollisesti. Vuosi sitten sain ostettua V90:n harmaan nahkasisustan ja se tuli putsattua ja asennettua paikalleen.
Lämppärinkennon vaihdon jälkeen en ollut täysin tyytyväinen lämmitystehoon, joten korjautin vanhan kennon. Siihen tinattiin uusi samanlainen "hunajakenno" kuin alkuperäinen, kallista lystiä oli mutta nyt riittää lämpöä.
Takajouset vaihdoin viime kesänä kierroksella lyhennettyihin kuormajousiin, tuli paljon parempi ajaa ja jaksaa kantaa kuormaa.
Ahdettu kutoskone alkaa olla kasassa, vielä ahtimille öljynsyöttö ja moottorinohjauksen kasaus niin kone on valmis. Kytkimeksi tuli hankittua SRE -765 ja 4-lapainen jousittamaton sintteri. Laatikoksi tulee BMW:n 6-vaihteinen manuaali GS6-53DZ, pitäisi kestää sen mitä tinakutosesta irti saa. Laatikko on tällä hetkellä hitsattavana nimim. BOOST:lla, joka hitsaa laatikkoon tinakutosen perästä olevan automaattilaatikon kaavelin.
Etupuskuriin on vieläkin työn alla lasikuitukopio 850 T-5R:n spoilerista, muotti on lähes valmis, kunhan vaan olisi aikaa tehdä viimeiset viimeistelyt siihen.