Ihmettelin että miten mikan on saanut tietää Taavi H:n lähettämästä Privaattiviestinnästä ja miten Taavi H on päässyt muokkaamaan mikanin viestiä ? onko mikan ja Taavi H sama henkilö ?
Luetun ymmärrys!

Kuka tässä on puhunut taavin priva-viesteistä? Taavi puhukoon omistaan ja minä omistani.

Minä olen vain viitannut foorumilaisilta saamiini viesteihin, joissa on arvailtu/udeltu toimenkuvaani/ammattiani.
Ihan alkuun, lue projetkti-topiccini, niin saatat valaistua hitusen....
Ja jos oikeasti ajattelet ja luet meidän molempien kirjoituksia, niin huomaat, että on mahdotonta olla sama henkilö satojen kilometrien päässä toisistaan ilman teleportaatiota.
Jos olisin teleportaation kehittänyt, kiusaisin urpåja vielä enemmän.

Ihmetyttää vain tämä yhtälö.
Jos logiikka ja matikka on hallussa, niin mikään tässä ei ihmetytä yhtään, vaan tämä on looginen jatkumo ilman epäjatkuvuuksia.
Jos olen loukannut jotain, en ole silti ansainnut mielestäni nimittelyä missään topiikissa en Taavin enkä mikanin toimesta koska en ole itsekkään ole niin tehnyt.
Minua et ole loukannut henkilönä. Älyllisesti korkeintaan, mutta sitä ei lasketa ainakaan meillä, sillä se on arkipäivää.

banni jonka taavi antoi aivan viattomasta kommentista on mielestäni täysin aiheeton, täysin vilpittömästi ja hyvässä hengessä sen olen laittanut. ihme hommaa ! Sori ja Adjöö !
Taavius I jakelee banaania ihan oman harkintansa mukaan ja kokemukseni mukaan ne eivät ihan tuulesta ole temmattuja.
Tämä edellyttäen, että "banaani" on meille sama asia. Minulle "banaani" on nimimerkin saama kirjoituskielto/foorumilta pois-sulkeminen määräajaksi tai elinkaudeksi.
Koska kirjoitit tuon viestin, niin et ole saanut banaania!

Kts. ylempää masa88/puliukk0 keskustelu....
« Viimeksi muokattu: 14.08.2015, 08:27:27 kirjoittanut Taavi.H »
Jos SOME-tyylisen reaktiosi taustalla on SOME-tyylinen "faktojen" havainnointi, niin olet nähnyt ainoastaan taidokasta ja osaavaa moderointia.

Sillä taavin muokkaukset ovat tekstieni osien poistoja, joissa viitataan valitetaavasti täysin vastoin taavius I:n ehdotonta kieltoa kommentoida aihetta.
Kaikkien kannattaa muistaa, että tämä foorumi on VRCF ry:n omistama ja VRCF päättää miten ja mitä täällä kirjoitetaan.
Minäkin olen täällä kirjoittamassa vain siksi, että
demokraattisesti valittu keisarimme (admin) Taavius I sen sallii. Tämä kannattaa pitää kaikkien hetero-miesten mielessä
tm piparin lisäksi.

Muut suuntaukset voivat soveltaa lausumaani täysin allekirjoituksen mukaisesti.

Taavius I on foorumille keisari ja minä olen ainoastaan LH:n säätämisen ylipappi!

-Mika-