Projektitopikki koskee auton tapahtumia. Ei minkä tahansa samalla polttoaineella toimivan auton toimintaa. Yleisesti etanoli ja sen toiminnan eri autoissa voi käydä läpi etanolitopikissa. Tällöin siitä voi vaikka joku muukin kuin vain sinä saada apua itselleen.
Niin, autoni tapahtumissahan tuossa on pysytty kokoajan, sillä jos jossakin muussa etanoliautossa toimivat säädöt X, niin minähän voin soveltaa niitä omaani siltä osin kuin ne on sovellettavissa.
Projektini koskettaa B230FT moottoriversiota ja sen etanolisointia ja ennenkaikkea sen säätöjä, mikä on asia, josta tietoa ei projektini lisäksi löydy nimeksikään koko interwebin ihmeellisestä maailmasta.
Etanoli-topicit sopivat enemmän adaptereilla ajajien tms. yleisiin juttuihin, sillä orkkismoottorinohjauksen sorvaaminen on täydellisen eriasia kuin jollain purkilla X-ajaminen.
Analogisesti ajatellen projektini asiat kuuluvat LH2.4 säätämis-topicciin yhtälailla kuin projektiini.
Sillä autoni on yksilö, jonka käytöksestä muut voivat saada tietoa paljonkin omiin säätöjen hakemiseensa.
Ollakseni rehellinen, topicissani on enemmän etanolin käyttämisestä kiinnostuneita, kuin muissa vastaavissa. Ja en puhu tässä nyt sen kuljettajan sisäisestä käytöstä!

Kyseinen topic on niin monta kertaa lähtenyt lapasesta, että modet toimivat mielummin etukäteen kuin jälkikäteen.
Nimimerkillä "aika hitonmoisen savotan tässä muutama kuukausi sitten tehnyt".
Tiedetään.....

Jaksamisesta!
Siellä topicissa tuli kuitenkin muutama erittäin hyvä huomio. Kysymys mahdollisista mekaanisista ongelmista sekä huoli siitä, että jatkuvat pitkät startit aiheuttavat melkoista rasitusta järjestelmälle.
Kannattanee jatkossa keskittyä näihin.
Tiedettyjä mekaanisia ongelmia ei ole, joten siksi kaikki tiedot siitä, miten joku 10000% suuremmilla resurseilla vastustettu porukka on asian tehnyt ja siitä seuraava pohdiskelu, miten tietoa voi soveltaa punakoneeseen on asiaan liittyvää...