Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Amazon B20 vuosimallia 69 + Kuvat

• 165 Vastauksia
  • 49915 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
Vs: Amazon B20 vuosimallia 69 + Kuvat
« Vastaus #75 : 09.01.2013, 12:52:59 »
Seoksethan siellä täytyy saada kohdalleen yms. Itse ajattelin ostaa jonkinlaiset mittarit jotta saan hommaa helpommaksi. Nyt tuon paineen säätimen mukana tulee bensanpainemittari, mutta vielä sykromittari ja jonkinlainen seosmittari olisi hyvä. Tosin voihan ne mittauttaa muuallakin, onpahan ammattimies säätämässä
Seoksien säätö on taidetta.   :D
Mulla tosiaan säädettiin vaan se kaasareiden stemmaus että molemmat aukee samaan aikaan.

Säätöönhän vois kehitellä lambda anturista seos mittarin. Tulkinta tapahtuu yleismittarilla. Jenkki piireissä tuollaista on käytetty jo kauan.

Poissa Zebe

• Grand Touring
    • Lisää kuvia laitteista instagramista.
« Vastaus #76 : 09.01.2013, 14:26:01 »
Eli ongelma ratkesi, kaasarit tulvivat yli. tilaukseen meni paineensäädin

Muistaakseni Dellortoissa bensapaine max 0.25 bar, jos ei ollut tuosta tietoa.. ::)

Ja aiempaan niin itellä on 3 kesää ollut 6 lämpöarvon tulpat eikä oo mitään onkelmia ollut..
Amazon 122Sport 4d '67 2009->
740GL '91 2018->
PV544 Sport  '64 2017->

Poissa JVeij

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #77 : 09.01.2013, 17:11:06 »
Kuvia olisi tulossa, heti kun joku kertoo kuinka tämän foorumin kuvalisäys toimii =/
Volvo Amazon Favorit 67

Poissa Kaziganth

• Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • Hämeen hitain
« Vastaus #78 : 09.01.2013, 17:12:35 »
Sun pitää uppia se kuva ensin esim. photobuckettiin, ja sieltä laittaa linkki tänne

E: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=334.0
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013, 17:14:13 kirjoittanut Kaziganth »
No kun halvalla sai.

Poissa pomo

• Group A
  • KOFF ROCK!!
« Vastaus #79 : 09.01.2013, 21:44:29 »
Näkyykös sulla kuvan oikealla puolella sellanen ikkuna missä lukee *image links*?
Se linkki on siinä valmiina, ei tarvi kuin klikata ja sit liittää tänne.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013, 22:00:00 kirjoittanut pomo »

Poissa JVeij

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #80 : 09.01.2013, 21:47:29 »
Nyt alkaa luonnistumaan. Odottakaas arvon väki, siivoan hieman tätä topicia

Siinäpä on siis oma kaara. Kovasti on töitä ollut ja lisää tulee olemaan

Konehuone

Sisältä

Peräkontti =(
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013, 21:53:12 kirjoittanut JVeij »
Volvo Amazon Favorit 67

Poissa kimisetä

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #81 : 09.01.2013, 22:05:03 »
Hyvältähän (ennenkaikkea aika terveeltä) tuo näyttää. O0
Ei enää ihan orkkis eli, jos haluaa omia näkemyksiä toteuttaa niin vain taivas, (katsastus) ja lompakko on rajat.
Mutta aimo annos vanhaakin tallella eli alkuperäisyyden vaaliminenkaan ei ole poissuljettua.
Hyvä ostos on minun mielipiteeni. O0
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto

Poissa JVeij

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #82 : 09.01.2013, 22:09:29 »
Nyt sitten tarvitsen jälleen kerran apuanne. Löysin varaosakassista suoraan pakasta vedetyt ( ainakin näin veikkaan ) Lasinpyyhkimien varret. Totta kai ajattelin että nuo on paikalleen laitettava, koska vanhat olivat maalattu itse vannehopealla. Noh ei muuta kun varret irti ja naps. Kuskin puolen pyyhkiä on ilmeisesti ollut jo jonkin aikaa palasina ja sitä on yritetty jollain vippaskonsteilla korjailla, en siis saanut pyyhkijöitä takaisin. Tuossa kuvat niin saatte ihmetellä että millä vippaskonsteilla niitä on korjattu ja kertokaa oma mielipide.

KUSKIN PUOLI

Vänkärin puoli

Tuollainen muovinen holkki oli rakennettu tuon pienen boorin päähän
« Viimeksi muokattu: 09.01.2013, 22:18:19 kirjoittanut JVeij »
Volvo Amazon Favorit 67

Poissa kimisetä

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #83 : 09.01.2013, 22:48:40 »
Jos harrasteauto tuntuu mieleiseltä ja on paikka sitä säilyttää ja laittaa kohtuukorvauksella niin tällä 50v elämänkokemuksella en sitä ainakaan hukkaisi pois.
Samalla periaatteella hankittiin elämäni valolle harrasteauto joka on leimassa ja hyvä ajokuntoinen.
http://kimivaan.kuvat.fi/kuvat/Trumppa/H%C3%A4meess%C3%A4..JPG.jpg
Joskus, kun oikein kovasti nyppii niin siihen voi vaikka istahtaa ja kuunnella hetken radiosta vikkelää n****rijatsia niin maailma tuntuu taas hetken paremmalta paikalta. Jonkinlainen stressinpoistaja :).
Oma amazon on ollut työn alla muutaman vuoden eikä vieläkään ole valmis eikä edes katsastettu mutta silti siinä on joku juttu joka itseäni miellyttää.
Jos siis Ama on mieleisesi niin ei kannata juuri muiden mielipiteitä kuunnella vaan nauti siitä.
Tallissa tai tien päällä.
Pyyhkijöiden natsoista apparin puoleinen näyttää alkuperäiseltä eli kuskin puolelle on pikku savottaa.
Volvohistoriaa vuodesta -83
144 DL -73, 145 express -71, amazon favorit -68, 360 GL -88, 360 GLT -88, 240 DL jenkkifarkku -88, 440 -94, Amazon -62 edelleen, PV544 -62, V40 -00
Ja pasha 142 museoauto

Poissa JVeij

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #84 : 09.01.2013, 22:54:07 »
Jos harrasteauto tuntuu mieleiseltä ja on paikka sitä säilyttää ja laittaa kohtuukorvauksella niin tällä 50v elämänkokemuksella en sitä ainakaan hukkaisi pois.
Samalla periaatteella hankittiin elämäni valolle harrasteauto joka on leimassa ja hyvä ajokuntoinen.
http://kimivaan.kuvat.fi/kuvat/Trumppa/H%C3%A4meess%C3%A4..JPG.jpg
Joskus, kun oikein kovasti nyppii niin siihen voi vaikka istahtaa ja kuunnella hetken radiosta vikkelää n****rijatsia niin maailma tuntuu taas hetken paremmalta paikalta. Jonkinlainen stressinpoistaja :).
Oma amazon on ollut työn alla muutaman vuoden eikä vieläkään ole valmis eikä edes katsastettu mutta silti siinä on joku juttu joka itseäni miellyttää.
Jos siis Ama on mieleisesi niin ei kannata juuri muiden mielipiteitä kuunnella vaan nauti siitä.
Tallissa tai tien päällä.
Pyyhkijöiden natsoista apparin puoleinen näyttää alkuperäiseltä eli kuskin puolelle on pikku savottaa.
Mä vähän luulen että tuosta autosta tulee osa minua =D, henkimaailman juttuja. Minusta kanssa vaikutti että tuo kuskin pyyhin on jotain ihme kommervenkkejä saanut. Laitan nyt tännekin, että jos jollain on myydä kokonaan uusi moottori kaikkine tilpehööreineen, voisi ottaa yv:llä yhteyttä
Volvo Amazon Favorit 67

Poissa Henq_

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #85 : 09.01.2013, 23:05:38 »
Katsoin tota ensimmäistä kuvaa nopeasti ja rupesin miettimään, onko mun auto pöllitty  ;D väri ainakin tuossa valossa näytti samalta :) Mitäs kaikkea sulla onkaan tähän suunnitelmissa?

Poissa JVeij

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #86 : 09.01.2013, 23:16:36 »
Katsoin tota ensimmäistä kuvaa nopeasti ja rupesin miettimään, onko mun auto pöllitty  ;D väri ainakin tuossa valossa näytti samalta :) Mitäs kaikkea sulla onkaan tähän suunnitelmissa?
Katsopas tarkemmin , tuo minun autoni on kirkkaampi =) Mun suunnitelmat ... nyt kyllä kysyit pahan =D no ainakin näin aluksi käyn auton läpi sillein että se on perusvarma. Aikamoinen lista on jo siitä mitä olen autolle tehnyt, mutta luultavasti tuo peräkontti on se suuritöisin. Puskurit tulen ainakin lisäämään autoon, menevät parin viikon päästä hiekkapuhallukseen, auton jousista voisi kierroksen nappasta pois koska on melkoinen maasturi, en kuitenkaan mitä tuningpoikien lookkia lähde hakemaan. etupenkit haluan myös vaihtaa alkuperäiseen mustaan keinonahkaiseen, en halua mitään saab-penkkejä =D . en oikeastaan sen suurempia meinaa autolle tehdä, haluan pitää vain auton ajokunnossa ja ajella kesäöisin ja nauttia ihanista ajonautinnoista =D . Talvella en tule autoa käyttämään joten toivottavasti useita yhteisiä vuosia tulee eteen tämän kaaran kanssa
Volvo Amazon Favorit 67

Poissa Henq_

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #87 : 09.01.2013, 23:21:37 »
Katsopas tarkemmin , tuo minun autoni on kirkkaampi =) Mun suunnitelmat ... nyt kyllä kysyit pahan =D no ainakin näin aluksi käyn auton läpi sillein että se on perusvarma. Aikamoinen lista on jo siitä mitä olen autolle tehnyt, mutta luultavasti tuo peräkontti on se suuritöisin. Puskurit tulen ainakin lisäämään autoon, menevät parin viikon päästä hiekkapuhallukseen, auton jousista voisi kierroksen nappasta pois koska on melkoinen maasturi, en kuitenkaan mitä tuningpoikien lookkia lähde hakemaan. etupenkit haluan myös vaihtaa alkuperäiseen mustaan keinonahkaiseen, en halua mitään saab-penkkejä =D . en oikeastaan sen suurempia meinaa autolle tehdä, haluan pitää vain auton ajokunnossa ja ajella kesäöisin ja nauttia ihanista ajonautinnoista =D . Talvella en tule autoa käyttämään joten toivottavasti useita yhteisiä vuosia tulee eteen tämän kaaran kanssa

Nonih, kyllä se siitä pikkuhiljaa  ;) Teet vaan siitä semmosen mikä itseäsi miellyttää, näitä ei ole koskaan liikaa  S*

Poissa joneee

• De Luxe
  • *
  • Amazon b20 -68
« Vastaus #88 : 10.01.2013, 09:40:07 »
Toi takapaksihan on yllättävän terve.. ite jouduin väsäilemään koko takapaksin lattian runkopalkkeineen, sisälokarit ja melkein kokonaan takapellin (siis sen missä on takavalot).  :buck2:

Poissa JVeij

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #89 : 10.01.2013, 12:38:00 »
Toi takapaksihan on yllättävän terve.. ite jouduin väsäilemään koko takapaksin lattian runkopalkkeineen, sisälokarit ja melkein kokonaan takapellin (siis sen missä on takavalot).  :buck2:
On niitä varmasti huonompiakin ollut, kovaa peltiä on kuitenkin aika paljon tuolla =) onneksi
Volvo Amazon Favorit 67

Kulkukoira  Proturbo