Sielä olis nyt käsijarru ja kallistuksen vakaaja paikallaan, muuta ei hirveesti tänään kerinnytkään. Rupee pian olemaan sillä mallilla et sais renkaat pyöräyttää alle ja auto pois pukeilta. Kerkesihän se sielä jo n. vuoden päivät kiikkuakkin. Moottori olisi melkein seuraava mitä tuohon pystyy iskemään kiinni tai sitten jarruputkia vedellä, joka ei hirveesti herätä innostusta, varsinkaan kun jarrutehostaja, pääsylinteri ja takapään paineentasaajat huutaa hiekkapuhallusta ja maalausta...
Tuollainen Amanssin ehdottama suodatin voisi toimia ihan hyvin, eipä tarvitsisi vetää mitään letkua ilmansuodattimeen. Joku ihan sellainen hillitty perusmusta.
Annoin koneistajalle vähän vapauksia toteuttaa tuon kannen laskun parhaaksi näkemällään tavalla, kun haetaan 9,5-10 puristuksia. Piti kyllä vielä soitella, niin voisin samalla kysellä joko olisi laskenut paljonko pitää höylätä mistäkin.
Voihan sitä katsoa jos tuollainen nippa löytyy, mutta ei mitään painetta. Pitäisi vielä tilata muutama osa joten tulee kyllä tuossa samalla sitten uusikin, kun muutaman euron näytti maksavan. Milloinkahan sitä oikeasti pääsee siihen tilanteeseen, että voi sanoa että nyt ei tarvi tilata enään mitään osia.