Nonniin. Kaasuläppäkotelo pamahti uudestaan rikki. Takuuta sentään oli 2pvä jäljellä. No se meni takuuseen, mutta siniseltä kun lähdin kotiinpäin auto alkoi välillä tökkimään. Yhtäkkinen tökkäys ja samalla vilautti moottorin vikavaloa. No auto takaisin siniselle. Samat vikakoodit kaasuläppäkotelosta, tästä uudesta kotelosta siis. Alkoivat tutkia autoa tarkemmin. Auto käy huonosti nykii pätkii. Volvon sähkömies tutki 9h ja totesi että moottorinohjausyksikkö on rikki. Kun sormella napauttaa kotelon kylkeä kuuluu siel naksaus ja auto joko sammuu tai alkaa käymää huonommin.
Uusi yksikkö 1360e. Purkuautosta ei kuulemma vai ottaa kun omassani on ajonesto ja sen myötä siis tarvitsee ihan tehdasuuden ohjausyksikön. Ohjelmointi 60e ja työt päälle niin lasku on 2000e...
Tällästä siis tälläkertaa. Jos nyt jotain hyvää niin sainpahan takuuseen uuden kaasuläppäkotelon ilmaiseksi
Ei auta kuin korjauttaa auto ja sitten turbotecit taas sisälle.
-
Vatanen