Kuinkas monta vaikkapa megaa mikan on säätänyt? Meillä meni LH:n johtosarjalle megan asennuksessa noin 2-3h ja samana päivänä oli säätöajutkin tehty. Et taida nähdä muissa purkeissa mitään hyvää.
Huoh! Ei jaksaisi....... Taas!

Moottoreita, joihin olen "lastut" tekaissut on kolmella numerolla laskettavissa ja mikään niistä ei ole ollut LH/EZK-kombolla ennen omaani ja tämäkin on tehty kauan ennen omaa ysiäni.
Megaa tutkin hiljakseen liki
kaksi vuotta, ennenkuin päätin lähteä säätämään LH:ta, joten tämän pitäisi kertoa jotakin ymmärtäville.
Kahdessa tunnissa jos teet ensimmäistä kertaa johtosarjan LH->mega olet käyttänyt melkoisesti aikaa asian parissa ennen kuin olet alkanut asennusta puuhaamaan.
Säätöajotkin samana päivänä tehtynä, niin kysyn vain kuinka ensikertalainen tekee tuon tempun tai edes toista kertaa tekevä.
Enkä ota edes kantaa siihen säätöjen hyvyyteen kaikissa ajodynaamisissa tilanteissa.Ja/tai olet varsinainen säätö-
guru!
Minä en ole! Eikä ole moni muukaan!

Muissa purkeissa näen paljonkin hyviä juttuja, mutta minulle se "ongelma" on ominaisuuksien
kombinaatio.Eli joku perus-juttu, jonka jo LH hanskaa (esim. vikadiagnostiikka ja "nilkuta-himaan" moodi) ovat tuotanto ruikkareiden arkea, mutta after-market ruiskuissa pirun kalliita lisukkeita, jos edes rahallakaan saatavissa.
LH/EZ116K on jo olemassa vinokoneessa ja kaikki on alusta asti sopivina paikoillaan kaikkine tuotanto-ruiskujen ominaisuuksien keralla. Joten sitä voitaneen pitää eittämättömänä etuna minusta? Vähemmän säätämistä/rakentamista ohjauksen osalta, kun tekemisen voi keskittää ihan muuhunkin tähdelliseen asiaan.
Joten viri-pelissä hankittavaksi jää 012 IMMu/tykötarpeet ja ostric (uutena/käytettynä). Lastun polttopalvelun voi sitten hankkia moneltakin taholta kun ostric on myyntivalmis säätöjen valmistuttua.