Taas ihme itku-vinkua ilman ymmärrystä!

No, Urpåilu selvästi jatkuu, kun se luetun ymmärtäminen on se kateissa oleva asia sen ymmärryksen lisäksi!

Joten jatketaan!

tämä saattaa sisältää pientä pimpittelyä!9192 957-0: B230 FK 95–
Teho: 125 kW (170 hv)
Vääntömomentti: 250 Nm (3.400 rpm)
Kiihtyvyys: 0-100-9,3 sekunttia.
8360 250-8: B230 FT/GT 90–
Teho: 140 kW (190 hv)
Vääntömomentti: 280 Nm (5.100 r/m)
Kiihtyvyys: 0-100-8,3 sekunttia. (on muuten nopeampi kuin videollasi 0-100km/h kiihtyvyys maailman optimoiduimmalla 945:lla).
8360 325-8: B230 FT 87-89
Teho: 136 kW (180 hv)
Vääntömomentti: 253 Nm (2.900-4.800 r/m)
Kiihtyvyys: 0-100-8,3 sekunttia.
Fiksumpi olisi huomannut mokia/omituisuuksia tuosta lainaamastasi, eikä vain kopioinut niitä "
jostakin"....
Tuolla kierrosluvulla tuo (280 Nm (5.100 r/m) vääntö tuottaa hitusen enemmän tehoa kuin 140kW tai vääntökäppyrän täytyy romahtaa malliin 100Nm/10rpm.
Ja mitä tuohon viittaamaasi kiihdytykseen tulee, niin luistavalla AW-laatikolla on aikas vaikea päihittää matalan kasin aikoja kovaan laatikkoon verrattuna. Ja lisäksi nuo viitaamasi ajat eivät päde AW:n kanssa.
(provovinoilua)
Lisäksi meikäläisen merikontti ei ole maailman optimoiduin, mutta se on silti jotakin sellaista mitä sinä et pysty tekemään, sillä et vain osaa!

Sillä jo pelkästään tekemälläni bulkkipolttoaine-lastullani hakattiin kaikki volvolta vakiona lähteneet aikakautensa bulkki-vehkeet, tosin ahtoja on aavistuksen enemmän. Mutta tuollaiseen tehokäppyrään mikään vakio laite ei pysty pelkällä polttoaine muokkauksella!
Kuten sanottu, laita merikonttisi LH:n kanssa Wiinalla Wetämään A-nokalla ja tekaise pelkällä polttoainepuolella esittämäni penkitystulos tai parempi. Enkä puhu maksimitehosta, vaan pinta-alaintegraalista!
Paha riski tuossa LH:n haaste-säätämisessä on, että saatan tehdä paremman!

(/provovinoilua)
Sinä vain piekset suutasit (et muuhun selvästi kykene), mutta keskustelu nousee asialliselle tasolle vasta sitten kun osaat käyttäytyä kuin aikuiset, sillä noilla virheellisillä premisseillä kinaamisella et saa mitään aikaiseksi.
Ja puhumattakaan siitä, että tehtaiden lupaukset kiihtyvyydesta ovat pääsääntönä "hitusen optimistisia" tavallisissa autoissa.
Super-autot erikseen, sillä niillä ei ole varaa jäädä kiinni "optimistisista" lukemista.
Tehtaalta käytetyt arvot ovat konservatiivisia, sekä maksimiaukioloja ei todellakaan saavuteta. Turbo+ nostaa ahtopainetta isommille kierroksille (poislukien nakutus, jolloin laskee ahtopainetta automaattisesti).
Eikä ole oikeastaan viripaketti kuten r-sport setit ovat (ovat luku erikseen), vaan lisävaruste.
Tuotas.... Väitätkö, että "viri"-pakettien arvot ovat konservatiivisia?
Juu, eivät ole, ainakaan turbo+ kohdalla. Joka on "viri"-paketti, sillä onkos ysiin saanut tilata R-sport setin?
Ai ei ole? Mikäs tämä turbo+ "lisävaruste" sitten on?
Tehtaan arvot eivät ole niin konservatiivisia kuin kuvittelet. Tästä minulla on LH:n kohdalla "hitusen" tietoa, eikä vain olettamuksia.
Miksi kukaan ei ole saavuttanut B230FT koneella vakio setillä 250hv rajaa vaikka ahtoja on ollut yli baarin?
Kaikki ovat jääneet sinne 210-220hv kantturaan, kysymys kuuluukin miksi?
Ja tottakai suuttimisissa on toleranssinsa, mutta juuri senkin takia tehdas on lyönyt vielä varmuuskertoimensa peliin, että varmana suuttimet riittävät, luulisi sinun tietävän.
Sekä mitä väliä salliiko sen jatkuvan kaasupohjassa ajamisen? Ei sitä ecuakaan kiinnosta kuinka kauan ajat talla pohjassa.
No, vakiovehkeissä sen auton pitää pysyä läjässä auto-bahnilla tankillinen. Sen verran sitä toleranssia niissä on, eikä yhtään enempää.
Jos turbo+ "lisävaruste" olisi tälläinen "toleranssien" sisällä oleva härveli, niin siinä ei olisi mitään tarvetta rajoitella ahtojen aikaa taikka niiden nousupistettä.
Miksi heität esimerkeiksi sitten tuommoisia arvoja ihmisille lähestulkoon faktana jos itselläsikään ei ole hajua mitä BFSC:tä kannattaisi vinokoneessa käyttää. Sekä 95% aukioloajoihin ei todellakaan tehtaan vermeillä mennä, sehän olisi järjetöntä!
Heitän nuo arvot faktana siksi, että ne toteutuvat varmasti. Suuttimet saavat aina olla mielummin liian isot, kuin liian pienet.
210cc/min toteuttaa tuon 100hv aina, sillä unohdat typeryyttäsi tuon BSFC arvon, joka voi vaihdella setistä riippuen yllättävänkin paljon. Mielummin virsta väärään, kuin vaaksan varaan, sanoo vanha sanontakin! Ja suuttimien kanssa nimenomaisesti näin! Tai voihan sen tehdä siten, että yrittää ajaa suuttimia 100% pulssisuhteella ja ihmetellä, miksi kone kilisee!
No, älä edelleenkään väittele tuosta tehdas LH:n suuttimien aukioloa-ajoista, ennenkuin käyt mittailemaan niitä!
Muistatkos mitä kerroin jo jokusen vuoden sitten noista aukioloajoista ja 016 IMMusta mitattuna datana
tm.
Ei voi muuta ku nauraa tämän insinöörin laskelmille ja kokeiluille. Näiden mukaan jos mentäis niin oma vinokone ois sylkeny romut pihalle aikaa sitte. 
No, minusta et ainakaan puhu, sillä olen vain peruskoulun käynyt, eli en ole insinööri tms.!

Mutta kommenttisi loppuosa on jotain....

No,
tämä viestisi kertoo minulle ihan tarpeeksi aiheen ymmärryksestäsi. Pimeässä hortoilua!

Valitan ikävää kommentointiani, mutta miettisit, ennen kommenttiasi.....
Itehän vetelen 2.2 bar ahdoilla menemään. Ahtimena hx35 230 vinokoneessa. Vaihteisto Aw70l:llä vahvistettuna, jos foorumia uskomista niin kaiken ois pitäny räjähtää aikaa sitte. No kaikki selviää itse kokeilemalla ja ei se ehkä niin heikkoa ookkaan... Laskemalla se ei ainakaan parane, miten ois jos koittas 
E: WIINALLA AJETAAN
Nyt hävettää puolestasi ja paljon! 
2,2 baaria ahtoja?

Noilla ahdoilla pitäisi irrota vinokoneesta papua siinä määrin, että AW70 on porsinut aikoja sitten (600hv ja vähintään 700Nm) vääntöä!
Joten setissäsi on jotain tehty harvinaisen pitkin wittuja jos tuo ei toteudu!
Meinaatko, että kuuhun mentiin kokeilemalla ja lentokoneet lentävät kokeilemalla? Sillatkin tehdään kokeilemalla? Jos sortuu, niin vahvistetaan?

Meinaatko, että lentoliikenne toimii kokeilemalla?
Ei jumalavita! Ei ihme että moottoreita särkyy ja tehoa ei tule järjettömillä ahdoilla?!

:
Kun ymmärrystä on tuon verran, en enää ihmettele asioita, tai kommenttejasi!

Lopeta se polttoaineen nauttiminen itse ja jätä se sinne tankkiin!

Minua ei naurata! Minua itkettää ja paljon! Koen myötähäpeää puolestasi ja paljon!

Tämä BSFC ei ilmeisesti ole mennyt itku-vinkujien ymmärrykseen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_specific_fuel_consumption[asiaan]
Minä onnistuin saamaan 271cm3/ min(B200et)suuttimilla ja paineensäätimellä b230ft.n menemään niin rikkaalle että täysillä kiihdyttäessä seosmittari näytti 9,x AFR lukemia sekä musta sauhu kiersi takana. ei loppunut bensa kesken sitten millään 
eikä suuttimet ei ollut 100% auki
Kuinka suuret ahdot?
Polttoaineen paine maksimiahdoilla? Kertova paineen säädin?
Mistä tiedät, etteivät suuttimet olleet +95% aukioloajalla? Miten mittasit?