Terve kaikille pitkästä aikaa !
Tapahtunut vaikka mitä viimisen kuukauden aikana pätkälle:
-
Tukivarret asenneltu
- Lisämittarit telineineen suht nätisti asenneltu
- Takakaaret mankeloitu lekalla
- H-profilit + SPM:n laakerit + ARP 2000- pultit
- Lohkoon hiottu lovet veiveille
- Turbon kanittavaan peitetulppaan smirgelöity pyöreä lovi jvesiputkea varten
- GLT- nokat asenneltu
- Ajonestovika korjattu toivottavasti lopullisestiHain auton edellisviikonloppuna talvisäilöstä ja aloin ottamaan vetoja tosissaan. No, 20km pysty ajamaan ja alko kalkatus alakerrasta... 5 sek mietintä ja täysi varmuus, että vakioveivit levis. No, tilailin viime viikolla touhutonnilla kaikkea tarvittavaa (GLT- nokat + siniset suuttimet plussana) ja hinasin auton lauantai-aamuna kaverin sedän verstaalle. Maanantaina iltapäivästä auto olikin taas 100% iskussa, entistäkin hehkeempänä.
Kalamiehelle suuren suuret kiitokset vinkeistä ja osalinkeistä !!! Multa voi kysyä ohjeita ja linkkejä tästä eteenpäin.
Kenonit:lle lähtee myös kiitos, kun lainasi MAFfia ja tuli pajalle jeesaamaan !

Osat kasassa perjantaina, veivit ja nokat käytin Tammer Dieselin kautta.

Kansi purettuna ja männät tuupattu ylös.

Kevyt ero orkkiksen ja h-profilien välillä

Valmiina

, mutta paskasena

Enempää kuvia ei oikeastaan löydy, koska oon huono ottaan kuvia

Ei vieläkään tajua, että on tiistai, kun tuli oltua käytännössä la-ma koko ajan pajalla eikä edes syömään ehtinyt. Vetoja löytyy erittäin kivasti ja penkkiin ois tarkotus mennä lähiaikoina

Jos ei 300 mee puhki niin ketuttaa suunnattomasti

Hommassa oli kolme ongelmaa, joista yksi oma vika:
- Yksi veivi ihan vähän alimittanen (veti momenttiin, niin ei pyöriny kone kunnolla. Hivasi ihan pikkasen pois, niin ongelma ratkastu)
- Ajonestolta meni johto poikki ja meni varmaan 4h aikaa löytää vika. Keulan relepaketin yksi rele on kytketty ajonestoon ja sieltä katkennut johto löytyi hirveellä tuurilla !
- Ei osunut ykkösellä jako kohilleen (hampaan pielessä imu ja pako), kun koitin tykittää auton kasaan jo sunnuntaiksi ja merkkasin vanhojen nokkien mukaan merkit vaan uusien nokkien hihnapyöriin. Ei jaksanut sitten tarkistaa nokkien takapäästä jakoa kun laiska kiva kaveri olin

Tuli otettua jakohihnakin vissiin 4 kertaa irti

HOXHOX ! Suuttimista kyssäri, voiko noi siniset suuttimet laittaa paikoilleen ihan vakio suutinkiskolla, koska siniset suuttimet on n. 5mm lyhyemmät kuin vakiot vai vaatiiko oman kiskonsa (ei tullut mukana) ?