Ahdin asennettu ja öljyt samalla vaihdettu

Jätin pakopesän kiinni autoon ja pulttasin vaan kompurakotelon lisälaitteineen irti ja uuden tilalle. Muuten sujui hienosti, mutta tossa kinugawassa on kaksi tulpattua öljy- / vesilinjaa, joissa ohutkantanen pultti tulppana. No, tämä tulppa oli ikävästi sitten jäähynesteen paluuputken edessä, jolloin ei saanut banjopulttia kiristettyä tarpeeksi, joten jouduin laittamaan kolme kupariprikkaa päällekkäin, että sai putken ulommas ja tiiviiksi

putkea ei pysty taittamaan ja tulppiakaan vissiin ei paranis irti ottaa, joten näillä mennään.
Vanha ahdin olikin Mitsun 16T

Mietin, että kuinka oon koko aika muistanu väärin vaikka ahdin ollut parikin kertaa kädessä

Teen tänään vielä myynti-ilmoituksen ahtimesta.
Tukivarret edelleen vaihtamatta, delta-linkin pusla vaihtamatta ja lisämittarit kiinnittämättä, koska telinettä ei näy eikä kuulu. Saa tarjota 850 mallikohtasta telinettä
