Jakopäätä soviteltu tänään, Opel/VW kombinaatiolla mennään. Hyvinhän tuo näytti sopivan ja se alkuperäinen kannessa oleva taittopyörä minkä ei pitänyt mahtua olemaan mahtuikin paikalleen ihan hienosti? Suojamuovejakin sovittelin ja 8v alapään muovista saa pilkkomalla aika lähelle yhteensopivan 16v ylämuovin kanssa. Pientä porrasta jää muovien välille mutta siihen täytyy sitten keksiä jotain.
Öljypumppu, huohotinpönttö ja sen valumaputki löysivät paikkansa. Kampuran takapään stefakopan tiivistettä ei siedettävällä toimitusajalla saanut joten se täytyy huomenna tehdä loppuun tiivistepaperista niin saa sen ja öljypohjankin lopullisesti paikalleen.
Onkos kaikilla tosiaan tällaisessa kombossa vaan sorvissa lyhennetty sitä alkuperäistä kampuran kiilahihnapyörää että apulaitteiden linjaukset osuu leveän jakohihnan kanssa kohdalleen vai onko tähän joku helpompi keino mitä en oo älynnyt?
Pitää kysyä tuosta laatikkoswapista sen verran että onko muilla toiminut kytkin ihan suoraan M90 painelaakerilla ja pottapyörällä+vakioasetelmalla vai vaatiiko jotain muutoksia? TDIC-levyllä siis meinasin kasata.