volvon vakio antureilla meillä on kisa koneet ollu. tosin koneen toisessa päässä

mulla nyt käytössä 850:sen 5 koneen asento anturi. kun siihen tuossa yhdellä kaverilla oli alumiini telineitä valmiina. on kooltaankin pikkuisen sirompi.
käytössä on ollut myös punakoneen asento anturia mikä on saman kokoinen kun megassa käytettävä hall anturi.
trikkeri kehän paksuuskin saa olla huomattavan paljon ohkaisempi kuin megassa ja hampaita reilusti enemmän. koskaan ei ole ollut ongelmia 36-1 tai 62-2 hammastuksen kanssa volvon omilla antureilla. megan 12-1 paksulla levylla taitaa johtua lähinnä anturista joka on tarkoitettu hitaampaan lukemiseen. saa silläkin toimimaan oikeita moottorin ohjauksia mutta itse suosittelisin vähintään 36-1 levyä.
tuossa vanhan roadsport auton moottorissa (b6284 24v 350hv) on prospark järjestelmä ja sitä pyöritettiin 9500 -10000 kierrosta 36-1 levylla. ei havaittavia ongelmia.