Pientä päivitystä taas eli käyttöhuoltoa. Tällä kertaa auto oli pajalla.
Eli paikoillaan ovat nyt Konin FSD:t ja Volvon sport madallusjouset.

Kulmat säädettiin samalla kuntoon.
Ajosta tuli todella miellyttävä. Rempan yhteydessä vaihtuivat eteen myös koiranluut ja alatukivarret uusilla puslilla. Paikoilleen tuli nyt kuitenkin alkuperäiset puslat, eikä uretaanisia.
Samalla vaihtui myös lämppärin kenno ja Ardicin ylikuumenemissuoja. Oli kiva ajella kotiin kun ukolämpötilamittari näytti pahimmillaan -21 ja lämppäriin ei tarvinnut koskea toisin kuin aamulla menomatkalla vielä, jolloin varpaat paleli.
Kuva alkuperäisesta kennosta. Tein sille virtaustestin Oraksen suihkuhanalla ja kenno ei tosiaan lämmennyt alaosasta juurikaan. Sen voisi vielä teurastaa, niin näkee sisustan tilanteen.

Edit: laikkasin kennon päädyt auki ja alaosassa oli jotain möhnää. Onkohan joskus laitettu erivärisiä nesteitä sekaisin vai mistä johtunee tuo tukkeutuminen. Esti kuitenkin tehokkaasti kierron kennon alaosassa.