Onko vaan näyttö pimeenä vai onko nappulatkin pimeenä? Omassani HU-603 oli koko ration valot pimeenä ja vika oli että pirssi oli unohtanut jostain syystä radion ohjelman, korjaantui päivityksellä sinisellä.
Väittivät vaan että olisin ration vaihtanut toisesta autosta, mikä ei kyllä pidä paikkaansa ja ensimmäinenkin omistaja oli +60v kyröläinen maajussi joten en usko hänenkään ratiota vaihtaneen. Silloin ilmeisesti jos radion vaihtaa niin pitää sinisellä päivittää että valot ja rattinappulat saa toimimaan 
Tuo on se todennäköisempi vika. Käykö ne valot päällä lainkaan kun virrat pistää päälle, ts. välähtääkö ne näytön taustavalot vai ei?
Ja toimiko itse soittimen nappuloiden valot?
Jos radio on toisesta autosta, itse näytön valot toimii mutta nappuloiden valot eivät. Eikä rattinapit eikä automaattinen äänenvoimakkuuden säätö.
Ellei sitten raidion osoite CAN-väyllässä satu olemaan sama kuin entisen soittimen oli...
Kaikkia radioita ei sitten saa ohjelmoitua eri autoon, esim. 2002 vuosimallissa on ollut 4 kpl eri HU-803 soittimia ;(
Valot saa kikkailemalla kyllä kuntoon, ts. vetämällä sähköt sinne suoraan.
Radion nappuloille on 6 kpl polttimoita ja itse näytölle muistaakseni 2 kpl (tai 4). Nappuloiden valojen vaihtaminen onnistuu,
itse näytön taustsavalojen vaihtaminen tuskin onnistuu kun taitaa vaatia koko näytön irtikäyttämisen ja ei kyllä kotikonstein onnistu
100 pitajoutoksen irroittaminen ja kiinnittäminen takaisin...
En siis usko että kaikki taustavalot olisivat palaneet, ts. jos ei nappien valot pala eikä näytön valo niin eipä taida tulla virtaa sinne riittävästi.
Soittimen takana on 2 virtasyöttöä joista toisella saa ne valot syttymään hetkeksi vakkei soitin olisi kiinn väylässä ollenkaan...