Mä olin kerran puhelimessa, kun kaverin autoon piti etanoli anturi vaihtaa, kaikkea muuta kokeiltiin kyllä ensin ja sitten lopuksi lähettivät sen anturin, kun ei niitä kuulemma ollut viallisia tullut vastaan 
Yllätys yllätys kaverin auto rupesi toimimaan heti kun vaihdoin siihen sen etanolianturin.
Että näinkin voi käydä.
Täysin identtinen kokemus täällä. Paitsi, että mitään autossa olevia osia ei vaihdettu vaan teknisten mittausten perusteella etanolianturi oli viallinen. Huvikseni kysyin eFlexfuelilta onko heille tullut vastaavia ilmoituksia? Ei uskonut millään, että anturi on viallinen vaan alatyyliseen sävyyn syytti kaikkea muuta mm. jakajaa, sytytystulppia ja että polttoainejärjestelmässä on ilmaa.
Toisin sanoen vähän jäi fiilis aspan vastauksesta, että "sun autos on vaan paska, meidän tuotteessa ei ole mitään vikaa".
Vasta kun laitoin mittaustulokset vs. mitä valmistaja speksaa niin alkoi ihmettely, että ei ole kyllä koskaan aiemmin kuullut etanolianturin hajoamisesta. Nyt olen vähän kahden vaiheilla, että nyhdänkö koko keksinnön autosta kuikkaan, koska jos auto alkaa oireilla ahdoilla niin moottoririkon todennäköisyys on erittäin suuri.
Viallisen anturin oireet; AFR heitteli 11-17.4 välillä ja sovelluksen näyttämä etanolipitoisuus vaihteli välillä 5-80% useita kertoja sekunnissa. Tankissa oli tapahtuma-aikaan pelkkää etanolia.