Aamulla käytiin penkissä. Nopsasti käy säätö kun hallitsee hommansa, itse olisikin hieman vaikeaa kadulla säätää isoilla kierroksilla.
Koneena siis vajaa 300tkm ajettu B230F, johon lisätty turbo+vakio cooleri, isommat suuttimet ja Megasquirt. Tehoa ei kovin paljoa ole, vaikka liikkuukin alaväännön turvin ihan kivasti. Huippuvääntö osuu 3000rpm kohdille. Tämmöinen käppyrä tuli:

305Nm ja 186hp
Ahdin on selvästi liian pieni ja kierroksilla puutuu, pakopaineita liikaa? Imulämmötkin nousivat samassa suhteessa kierrosluvun mukaan. Ulkolämpötila oli hieman alle 10´C ja Mega näytti vajaata 60´C vedon loppuessa. Ahtoja 0,7bar.
No, auton tarkoituksena on jatkossakin toimia talvikäyttöautona, joten asia tuskin haittaa ja tuon tehonkin kanssa pärjännee talvirenkailla. K-jetin aikaan tuli kyllä käytyä jääradalla piikit ja tunkki peräkontissa.
Käynnistysvaikeudet vain vaivaavat, nyt on kokeiltu asentaa koko ohjelma uusiksi boxin sisään ilman vaikutusta.

Koitin Hemik:n boxillakin ja luulin jo vian hävinneen, mutta se tekikin ihan saman silloin tällöin, tosin harvemmin. Penkissä teki samaa kun tallentaa uusia arvoja, eli kiekkamittari ja PA-rele tulevat hulluiksi, muttei joka kerta.. Ikäänkuin kierrosluku tieto menisi sekaisin. Täytyy varmaan laittaa seisontaan ja tutkia syksyllä uudestaan.