No olihan se paljon selvempää käyttää noita samoja AFR-arvoja, kuin alkaa sekoilla niiden kanssa..
Nyt olisi säädetty E85:lle suurinpiirtein, eli alle 4000rpm toimii ihan kivasti, jopa paremmin kuin koskaan minulla ollessaan. Parin viikon päästä olisi penkkiaika, jolloin loput säädöt kohdilleen. Pitää vielä tuumata säätääkö sitten bensalle vai viinalle, kun tällä pääasiassa ajetaan kuitenkin vain talviaikaan.
Se käyntiinlähtöongelma jatkuu edelleen.

Toistuu satunnaisesti siten etten ole keksinyt siihen syytä. Saattaa lähteä kylmänä kerrasta käyntiin tai ei. Sama lämpöisenä. Silloin kun ei lähde, pa-rele naksuu ja saa startata vaikka kuinka kauan mitään muuta tapahtumatta. Sitten voi lähteä heti toisella starttauksella, tai pahimmillaan vasta kymmenennellä.. Semmoistakin ajattelin ettei välttämättä johdu starttauksesta, kun pari kertaa olen ajaessa tallentanut muutoksia niin ei lähtenyt käyntiin kuin vasta useamman sadan metrin rullauksen jälkeen. Yleensä kun tallentaa ajaessa, niin vain kerran nykäisee. Tällöin myös kiekkamittari "kuolee", eli kipinä katoaa ja tuo outo releen naksunta samalla. Rullatessa laturi kuitenkin lataa jolloin jännitettä on riittävästi, eikä läppärikään mene off-line-tilaan. Voiskohan piirilevyltä mitata tuon asentotiedon ennen ja jälkeen vr-piirin vai mikä mahtaa olla vikana? Muuten kaikki pelaa kuitenkin normaalisti ja käyntiin saattaa lähteä monena päivänä ilman ongelmia, ja toisinaan joka käynnistyksessä saa koittaa useamman kerran.
Tähän mennessä kokeiltu:
-Startti vaihdettu
-PA-rele vaihdettu ->ok
-Asentoanturi vaihdettu ->ok
-Boxin virta kolmesta eri paikasta releen kautta ja ilman
-Tulpanjohdot ->ok
-Potikoiden säätöä
-Jännite mitattu piirilevyltä oskiloskoopilla ->ok
-Pa-rele korvattu yhdellä normireleellä (ajattelin ettei boxi tykkää käyttää kahta relettä yhtäaikaa (LH:n oma käytössä)) ->ei muutosta