Havaintoja, sikälimikäli joitakuita asia kiinnostaa: tuota ei oikeasti kannata hitsata tuota rengasta, yhtä yritin tänään hepata kiinni kun se oli jo rikottu eli rengas oli irti paikaltaan, laitoin paikalleen ja heppasin ujosti pikkusen sitä malliksi kiinni että saa kahtoa asennon vielä varmuudeks tasan sata kohilleen, pikkusen koskin pihdeillä ja koko perskeleen rengas pasahti halki kun se olis lasista tehty. Ei tasan olisi kestänyt ympäri hitsattunakaan, palasten määrä olisi kasvanut ja koko pienentynyt

. Lisätään, että tämä sirpaloitunut rengas oli tuota pykälätöntä "vahvempaa" mallia. Tuon olakkeellisen osalta en osaa sanoa tuosta hitsauskestosta...
Lisäksi tuommoisia kaksoissynkrottuja kolmosen rattaita voisi löytyä myös muista versioista, mutta ainakaan kakkoskorisen V70 m56 lootasta semmosta ei löytynyt, tarttis siis tajuta millä logiikalla niitä olis. Jossakin etuvedon askissa, oliskohan ollu V70R etuvedon askissa oli kaksoissynkrottu kolmosen ratas.