Moikka!
Liityinpä itsekin foorumille, kun kerran perheeseen on tulossa uusi kärry. S60 vm.2005 on tuloillaan ja veikkaanpa, että allekirjoittanut sahaa tuolla työjuhdalla suurimman osan kilometreistä.
Autossa on tällä hetkellä orkkisvermeet hifin osalta (ja muutenkin). Ajattelin aloittaa päivitykset etsimällä jostakin sopivan 2din-soittimen. Onko teillä arvon harrastajat hyviä ehdokkeja?
Toiveita olisi lähinnä bluetooth Spotifyn mahdollisimman sujuva käyttö, handsfree puhelimeen ja jollakin tapaa olisi hieno, jos navigointikin saataisiin onnistumaan. Ongelmana lienee se, että päätelaitteeseen en haluaisi laittaa yli 500 euroa. Tässä siis lienee syytä tinkiä tuosta navigoinnista ja tehdä se jotenkin puhelimen kautta. Tuota Parrotin järjestelmää olen miettinyt kanssa, mutta se on hieman kallis ottaen huomioon, että siinä menettäisi radion.
Yritän itse tuon asentaa, koska verkko on täynnä hyviä ohjeita. Liittimet ja muut sälät luulen löytäväni Motonetistä ja Biltemasta. Kerraten kuitenkin: "soittimen kehikko", itse sovitin soittimelle ja lisäksi perkuleen kallis rattinappien sovitin. Unohtuuko listasta jotakin?
Kiitos kaikille, jotka aloittelijaa viitsivät vinkata.