Jahas, lisää säätöä!

Taitaa mennä puola päivitykseen, sillä nakut ovat omat syttylastun "ongelma" ja se pehmoinen nykiminen ahdoilla on kipunan woimattomuutta tai jotain vastaavaa.
Nykiminen loppuu kun laskee ahtoja tai laskee kaasua. Vääntö kippuran muokkauskin auttaa asiaa, mutta wedot vähenevät bensiinin luokkiin (ei kelpaa Wiinamäen
tm miehelle).
Eli nypyttäminen vähenee sylinterin keskipaineen funktiona ja raja on terävä paineen funktiona. Nakutusta se ei ole, sillä soppien rikastaminen/laihentaminen ei vaikuta asiaan.
Joten katselin tuossa hitusen tukevampia puolia, sillä tämä muutaman vuoden ikäinen orkkis alkaa olla lopussa!
Täytyy vielä katsella skoopilla kipunaa hitusen "kriittisemmin" ja pelkään pahoin, että osaan ennustaa löydökseni.
Syttyosista on vaihdettu kaikki (piuhat, tulpat, jakajan kansi, pyörijä), lukuunottamatta puolaa ja syttypäätettä.
Jonka toiminnan voin tarkistaa skoopilla.
Vaihdoin myös tänään laatikkoölpät kitkanmuuntoaineettomiin (Dextron IID vakiona) ja totesin, että lopussa olivat vasta vajaan 20tkm jälkeen!
Ei stana!

Täytyy valittaa urakalla AW:lle, että paskoja tuotteita tekevät, kun öljyt keittyvät muutamassa sadassa vartin stripissä kelvottomaan kuntoon, vaikka keulalla on ylimääräinen jäähdytin lootan öljyille!

No, olivathan nuo ATF320 laatikossa melkein 20tkm, joten kiukkuinen valitus mobilin suuntaan on myös luvassa!

On se rektumnista, ettei merikonttini meinaa pysyä läjässä meikäläisen avosandaalilla
tm, kun sisäänajo on vasta lopetettu (+400tkm), enkä ole suorittanut tätä huolellista "sisäänajoa" kuin vasta +150tkm!

Turpo nimittäin ääntelee jo hitusen, vaikka sitä on muistettu tuhmilla puheilla "hyvin" vähäisesti!
Täytynee antaa asiakaspalautetta volvolle tästäkin!

Tässä olen välttänyt tuota ahtimeen koskemista, koska sen vaihdon jälkeen tämä "säätö-projekti" lipeää lapasesta lopullisesti, vaikken ole ehtinyt puristamaan pikkuisesta "mandariini"-mitsusta kaikkea, mitä puristettavissa on!

Tulos, tai ulos!
