Muut sylinterit näyttävät täysin ehjiltä. Muutenkin on tarkoitus käyttää suuttimet testissä.
Tuo viittaisi minustakin suutinvikaan, sillä jos sopitus on hoikalla (toinen pumppu ei toimi), niin jokainen pytty kärsii hoikasta sopasta ja sen pitäisi jättää jälkiä muihinkin, eikä vain yhteen.
Se, että alumiinikansi ja venttiili sulaa ja kokee noin rajua eroosiota, vaatii pirun korkeita lämpötiloja.

Suutin viasta puhuen, eräs wiinatinakone hyytyi tuossa ihan taannoin siihen, että se laski 6 sylinterin täyteen wiinaa ja 5:kin oli sitä reilusti. Suuttimen piuhatkin irti, sylinteriin valui wiinaksia kun starttasi, joten suuttimet vuotivat ja aikas rajusti. Vika tuli kesken ajon varoittamatta.
Epäilen, että em. tapauksessa polttoaineputkistosta lähti liikkeelle jotakin hartsia tms. töhnää, joka oli kotoisin venäjän bensasta ja wiina sitten hiljakseen irroitteli.
Ei mahdoton skenaario sinunkaan tapauksessasi, jos polttoainelinjastossa oli mitään vanhaa osaa.
Se on hyvä kun pojat puhuu ms3x ruiskun ominaisuuksien puutteista vaikka eivät tiedä että kyseinen ruisku on erittäin monipuolinen ja harvassa tällä hetkellä myynnissä olevassa ruiskussa ominaisuuksia olisi enempää... Älkää sekoittako MS1 purkkia tähän hommaan siinä on 10 kertaa vähemmän ominaisuuksia. Ja tämä MS3x purkki maksaa 600€ valmiiksi kasattuna (Protoparts)

Kuulostaa liiankin tutulle!

Itselläni on käytössä Esim. öljynpaineen tarkkailuun asetus, jos paine on raja-arvojen ulkopulella syttyy mulla toinen vaihtovalo jonka kyllä huomaa, asetuksia muuttamalla saisin käyttöön bensanpaineelle ja afr kartalle saman, ei ole vaan tullut asetettua käyttöön.
Minusta erittäin kannatettavia varotoimintoja moottori-rikon välttämiseksi. :hello:
Mun silmiin toi on myös naulannut, kun katsoo noita männän pieniä pisteitä.
Minun silmään enemmistö on mekaanisia vaurioita tulpan posliinista yms. kappaleista. Sulamisjäljet ovat oma lukunsa.
Mielenkiinnolla odotan turbon pakosiiven kuvatuksia.