Kone kasaantuu osa kerrallaan ja lähiaikoina voi siirtyä asennukseen.
Pikkaisen hidastaa kun tässä välissä tulee puuhasteltua muutakin ja pienimuotoinen tekstivaroitus ois jälleen ehkä paikallaan
Viikonlopulla hioin pintaruosteet toisen jenkkipaheen eli -68 Country Squiren etupenkin alta, maalasin sekä vaimensin lattiat ja asensin uudet matot.
Sen lisäksi poikkesin Tampereella hakemassa -92 245:n. Huippu B200F ja M47. Otin perjantaina tarrat ja koeajo tuli suoritettua lauantaina kotimatkalla. Edellisen kerran ollut leimassa 2017. Kulunut vähän joka osastolta, mutta kulkee ja ajettavuus on kunnossa. Oiskohan valkeita ollut nyt tarpeeksi, seitsemäs farkku jonka lisäksi kaksi sedania sekä ambulanssi

Kuvat Juzin ottamana ennen hakua:


Muut otokset
tuolla.
Pikaisen tarkastuksen perusteella katsastukseen tarvitsee korjauspalan vasemman helmapellin yläpintaan, etupalkin, ulommat raidetangonpäät, jarrujen läpikäynnin, vasemman ajovalonheijastimen, oikean takavalon sekä sähköt pyyhkijänmoottorille ja äänimerkille. On sitä ruostesuojattu, mutta onkohan jäänyt vaan helman yläpinta vähän huonolle käsittelylle. Vasen etujarru menee jumiin voimakkaammin jarruttaessa, piti matkalla kerran naputella satulaa kun valot vaihtuivat nenän edestä. Ei meinannut voima riittää enää kiihdyttämiseen

Etupalkki on alkanut lahoamaan vasemmasta päästä aika hyvin ja jarrulinjojen kiinnike on ollut irti jonkin aikaa. Pyyhkijänmoottorin ja äänimerkin sähköt tulee samalta sulakkeelta eli sieltä etsimään.
Mitä tämäkin nyt sitten tekee projektipäiväkirjatopicissa. No jos sille ois vaikka jonkinlaisia kutoskoneeseen liittyviä suunnitelmia tälle kesälle ja ehkä korillekin jotain kevyttä
Jottei valkeassa, em. rullaavassa -90 kopassa ja englantilaisessa olisi tarpeeksi, viime viikolla tuli ostettua takaisin viininpunainen -90 245 jonka möin noin 4,5v sitten vanhemmalle miehelle. Koska ei kait näitä voi olla tarpeeksi...

Jo silloin mietin myynkö vaiko en, joten nyt se oli hankittava takaisin.
Vanhaa kuvaa, uusia en ole vielä ottanut:


Tekniikkahan on aivan parasta mitä rahalla saa. B200F, M45, ei ohjaustehostinta, ei keskuslukkoa, mutta silti otettu metalliväri. Mittarissa tällä hetkellä 265tkm. 4,5v aikana ajettu 61tkm ettei ole pelkästään seissyt. Aika pitkälti samassa kunnossa kuin myydessäkin, vähän jotain pientä on tietysti tullut. Tuulilasi on uusittu ja laitettu ledilisäpitkät. Tein silloin muutaman paikan pohjaan ja ne on edelleen hyvät. Vaihdoin risan kuskinpenkin tilalle 850 etupenkin ja sen tilalle on laitettu hyvä vakio vähän erilaisella verhoilulla.
Meinasin ensin tästä rakentaa valkean sijaan, koska koppa on hyvä. Mutta on ehkä liiankin hyvä aiottuun käyttöön ja tuli mietittyä pitäisikö tehdä jopa yksi auto museoonkin? Periaatteessa kuskinpenkkiin oikeanlainen verhoilu, ehjät kajarinritilät, maalaa kyljet, poistaa ledivalot ja hiplailee vähän. Katsastus loppuu kohta, sitä varten käsijarrun tarkastus ja toinen alapallo.
Tämmöstä tällä kertaa.