Erityyppisissä koneissa on vähän omat juttunsa mitkä toimii. Mielelläni oisin käynyt vakiolla koneella(megalla) ensin samassa penkissä, jotta näkee mistä lähdetään. Eikä kannata katella penkkituloksia ihan niin numerotarkasti.
Kääntelin eilen semisliksi Hydrille, laitoin ne valkeaan alle, näpräsin siitä kylkilistat pois ja kävin ottamassa tankin täyteen. Näillä keleillä renkaat vaatii vähän maantieajoa ennen kuin on kunnolla pitoa

Tänään kerkesi vaa'alle ja onhan se laihtunut alkuperäisestä vaikka tekniikka painaa enemmän. Tehtaan ilmoitus on 1350kg ilman kuskia, nyt 1230kg ja kevennys on vielä vaiheessa. Varapyörän poistin myös mittauksen ajaksi. Etuvasen 330kg, oikea 320, takavasen 290, oikea 290.
Tällä hetkellä muutoksia vakioon verrattuna ovat renkaat ja vanteet, moottori, peltipakosarja, 3" pakoputkisto kahdella läpivirtaavalla ovaalilla, 3" imuputki pakoputkikamasta, vaihteisto, alustasarja, pikkuakku, kuppipenkit, lasikuitukonepeitto, polykarbonaattilasit takaosastolle, lasinnostimet ja keskuslukon osat pois takaovista, takalasinpyyhin ja luukun keskuslukon osat pois, sisustaa karsittu sekä isompi alusyyläri eli enemmän jäähdytysnestettä. Sisustasta on jäljellä bitumit, etuovipaneelit, kojelauta a- ja b-pilarien muovit sekä kattoverhoilu.
Laittolistalla on lasikuituiset etuloksut jotka odottaa nurkissa. Hankitalistalla on takaovet ja takaluukku. Kaikki bitumimatot lähtee myös. Puolikaaret tulee lisäämään painoa.