Kaikkea pientä vaihtelun vuoksi.
Kipinä löytyi, latausaikaa vaan oli liikaa. 5ms lämmitti päätteitä jo pelkästään startilla pyöritellessä. 2,5-3ms ois ok. Ja näytti vielä siltä, että molemmat sytkäpäätteet kytkettyinä kipinä on heikompi kuin pelkästään toinen kytkettynä. Ajatus oli käyttää yhtä päätettä ja kytkeä kaks puolaa per lähtö. Yhdellä päätteellä, puola per lähtö ja 2,5ms startti-dwellillä antoi hyvän näköisen kipinän.
Bensanpaluulinjasta puuttui yksi liitos ja siihen löytyi tarvittavat kamppeet kun vähän kaiveli romuja. Keppitelineen lyhensin sopivaksi ja kävin hitsauttamassa takaisin yhteen. Keskiviikkona laitoin tellingin paikoilleen ja lyhensin vaihteensiirtotangon sopivaksi. Saas nähdä tekiskö vaihdevälinlyhentimen jossain välissä. Kardaaninetupätkän laitoin paikoilleen. Mittarivaijerittoman M47:n ristikollisella pätkällä tukipalkki tulee täysin samalle kohdalle kuin oli vinokoneella ja 265 Getragilla eli pari senttiä edemmäs. Keppitelineen korikiinnikettä ei paljoa tarvinnut muokata jotta kävi hyvin, korista kepin aukon takareunasta käänsin reunakantin suoraksi. Bensapumpuille on johdot valmiina, vedettävä vaan jemmaan. Koneeseen laitoin tarvittavat välikappaleet, jotta sai paikat mittariston öljynpainevalolle, öljynpainemittarinanturille ja turbon öljynpainelinjalle. Öljynpainelinjan putkiosan taivutin valmiiksi ja laitoin paikoilleen.
Eilen muutin puolien johdotuksen siten, että käytössä on vain yksi pääte ja se ohjaa kahta puolaa kerrallaan. Innovaten kytkin toimintaan ja muuta pientä. Ensiyrittämällä lähti käyntiin ja kuulostaa hyvältä ja mikä myös tärkeintä, aika hiljaiselta

Heitin vähän arvoja sisään ja kävin hyvin se vähä mitä ilman jäähdytysnesteitä tuli muutamaan otteen käyteltyä. Muita ongelmointeja ei toistaiseksi tullut kuin turbon öljynpainelinjan ja lohkon puolen välikappaleen vuoto kartioliitoksesta. Ruuvilukite auttoi kun ei putkiteippiäkään ollut.
Kardaanintakapätkän laitoin paikoilleen jotta saa siirreltyä tarvittaessa. Sen verran lattialla testasin kytkintä, että tuntuisi pelaavan ja käytettävyys alustavasti on kohtuu normaali. Hieman terhakampi ottamaan kuin peruskytkin, muttei mitään mahdotonta.
Käyntivideontynkä:
http://www.youtube.com/watch?v=wP49vJOwzNIHyvin antaa höyryä pakoputkesta, lie hieman kosteutta putkistossakin kun ei ole ollut toissasyksyn jälkeen käynnissä.
Jonkinlainen paisari ois kehiteltävä jotta saa nesteet järjestelmään, joutuukohan vääntämään pellistä sopivan.