Tällä mitään näpäytellä, ajellaan vaan ns. näkymättömänä

o-pp:ltä tuli
pakopesähuppu joku aika takaperin ja laitoin sen paikoilleen viikko sitten. Sai sen just venytettyä portillisen pakopesän päälle. Musta on hyvä väri siihen.
Illalla vaihdoin koneeseen Valvoline VR1 10W-60 sisään, taakse 3" häntäputken ja Simonssin isoimman
läpivirtaavan ovaalin joka luettelosta löytyi, käänsin nokkia pikkaisen myöhäsemmälle ja sain kiekkamittarikytkennän viimeinkin valmiiksi. Pakoäänet eivät muuttuneet käytännössä mihinkään siitä mitä oli samankokoisella 2,5" pöntöllä ja häntäputkella. Kiekkamittarilähdön kytkeminen käyttöön aiheuttaa jostain syystä häiriöitä megaan. Ensimmäisessä lähtöpaikassa(XG4) tuli kunnon häiriöt ja XG2:ssa puolestaa säännöllinen pikku härö. Haettava pois moinen. Tarttis muuttaa kiekkamittari kutoselle sopivaksi tai hommata PRV-koneisen mittari.
Nokkien ajoituksen vaikutusta oli tarkoitus käydä koestamassa tänään penkissä myös ajosimulaatiomittauksella, mutta kolmonen otti loparit. Piirti vedossa kakkosella hyvän aikaa rajoitimen tuntumassa molemmilla pyörillä viileänkostealla asfaltilla, siitä kolmonen sisään, just kerkes ottamaan vetoa ja nousi pikkaisen paineille jonka jälkeen jytkähti. Auton liikkuessa laatikko pitää aika karkeaa raklatusta, paikallaan ei minkäänlaista. Kolmonenhan tässä kaikkein eniten kyytiä on saanut muutenkin kokokierrosaluevedoissa. Kai siinä vaan on liikaa vääntöä

Koetettava päästä tutun luo nosturille tänään jotta saa tiputettua laatikon pois ja avattua.