Tännekki vois jottahi turissa.. Molemmat 245 vielä löytyy. Punasen myymistäki harkinnu. Hyvä tuollakin ajella on.
Että ei se halvalla lähe. Osaahan ois mukaan sen verran että ostajan ois paree tulla pakulla/ja/tai kärrin kera hakemaan.
Houkutus vaan ois saada joku monikäyttösempi ja isompi kulkine, vaikka prkl bussi, joku kuorkki, iso lavis, paku, tai jenkki(ois oma maailmasa, vaikka tilaa ei ois enempää vs 245) ehkä prätkä.
Mjoo sitä ois punasessa taas vastikään haettu leimaa, jälkinäytölle apparin turvavyö vaihtoon ja taas on vuos ajettavissa.
Leimalle tosin vaihettu kalvottomat etusivulasit, tuulilasista ns aurinkolippakalvo veks,
lisävalot pois ja ledit omista umpioista, spacerit pois ja 15" virgokopiot kitkoinee alle, katti putkeen.
Päästöt oli niin hilkulla tyhjällä katilla, 0,5 raja ja 0,55 tuli "co".
Päästölapulla, ottan tavaks näil enempi vähempi räpelletyillä hakia moisen ensin.
Niin tietää kannattaako konttorille ees mennä.
Lukkona oli hetken aikaa (2tkm) "vitsilukko" kitkalukko Racing Diffsiltä, se mikä tulee pikkurattaiden joukkoon.
Täten ei leimal ongelmia sen suhteen.
En suosittele moista kellekkään, 2tkm jälkeen toinen pyörä ilmassa ja toine maassa..
Pystyt just ja just yhellä käellä pyörittään rengasta, eli aika olematon pito.
Laitoin aussien takasin, liukuholkkeja hierottu matalemmiks jotta ristitappi mahtuu paikalleen.
Ristitappiakin toisesta päästä hierottu sen hahlon suuntasesti samaan tasoon kun hahlo,
jotta helpompi lyödä vastaan panevien aussiekäikäleide läpi.
Tosiaan alkuun mulla oli aussiessa ne jouset ja tapit paikallaan,
no yks ei kestäny menossa mukana ja murentunu öljyjen sekkaa.
Otettu kaik mäelle ja pelailtu shimmeillä. Pikkurattaiden jousishimmit ja kaveriks perusshimmejä.
Hyvempää hakiessa, uuet jousishimmit ois hyvä olla, niin ehkä tuosta sais räikkäysominaisuudetkin esiin.
Aussiekin ollu muutamaan otteeseen aikoinaan auki, kun alkanu räikkäileen vetoa pois kuskin puolelta, lyöty lisää shimmiä muutamaan otteeseen.
Nyt ennen Racing Diffsin lukkoa aussie tipautti kuskin pyörää välillä kesken vedonkin vetämästä.
Kivoja tilanteita välillä pyörittäessä, kumia polttaessa ja ihan maantieajossakin, kun vetääkin vaan apparin pyörä.
Noh liukuholkkien matalentamisella ja parilla lisäshimmillä on aikalailla jatkuvasti nyt lukossa.
Parempi niin vs arpominen ja siitä koituvat enempi vähempi mielenkiintoset ajotilanteet.
Nykyäänhän on koko alusta täynnä polypuslia, väheni huomattavast ne ei toivotut tilanteet kun aussie kettuili ja yhellä vetäen auto ampu vähän sivulle.
Käsijarrukäikäleet kaikkineen volvo oem, motonet tarvikkeissa oli pintaa, mutta kitkapinnat jäi käteen.
Palo käpy, hommasin marmorikamaa. Myös akseliputkiin tulevat stefat volvo oem.
Laakerina toisessa skf, toisessa lie biltema vielä/motonet tarvike.
Fag laakeri oottelee tossa, kunnes jommassa kummassa alkaa näkymään jtn.
Tosiaan kun perä ollu tässä ~80tkm sisään varmaan +6kertaa auki vetarit ja murikka pöydällä..
Nyt tosin näky että kuskin vetarin boorissa pientä alkavaa kieroutumista, boorissa siis kiilottumaa kun saanu iskua.
Tekniikassa ei muutoksia, edelleen b230f, se kairattu ja madallettu 530, valkoset t5 sumut 363cc?, e85 ajellaan täysin.
A-nokka. Mannolin 10w-60 racingeillä ajeltu ja volvon suotimilla. 8-10tkm välein vaihtoja.
Perässä mannolin 75w-140 maxpower ls, vaiheltu öö no ainako perä ollu auki+ ehkä kerta tai kaks muuten.
Laatikossa samaa ku koneessa, niitäki vaiheltu jokuseen otteeseen ja lykätty viimeks z-1r rfs matkija ainettaki joukkoo.
Vitonen kohisee jonki verra vaan.
Poppivehkeissä pientä päivitystä, ei kaunista mutta ees johonkin soi(saisha soida kovempaakin ja paremmin aina..).
Etuovissa siis orkkispaikoilla jokku wishin isot disut, vaneripaloista tehty kulmikkaat avokotelot ovien alareunoihin ja 6,5
mds coksut niissä.
Takaovissa pioneerin jokku 2-tie coksut ja paksissa edelleen ne pioneerin 3-tiet.
Vahvarina 6-kan gz ja mono gas 1000wrm lankku autostudion reference 12" ref kotelossa (77l abaut) 6"aeroportilla.
Keulalla että takana munapussissa apparin puolella jotkut bilteman akut, erotusrelettä ja 2faradin?(muistaaksee) konkka.
Sisusta edelleen huutais yhdenmukasuutta, mustat 850 etujakkarat ja tuo beige sisusta muuten.
Jtn oven avauskahvakehyksiä yms on laitettu mustiksi. Hifien toteutus vois olla siistimpääkin.
Kultasille 16" lippa-aluille hommattu ny syssyllä 215/45 Linlongin greenmaxit, vielä vääntämättä, vanteissa kiveniskemiä,
huutais maalauksen kumien vaiho välissä.
Virgokopioille riipasin kahteen vanteeseen nyt syssyllä nankangin pa*kojen tilalle uusimmat 2020 Michelinin x-ice snow kitkat etusiksi, perusmaalipinta vanteis kellertyny jne ja pohjaväriki paisteli paikoittain. Elvytetty mastonin valkosel rubbercompilla.
Takaset jotkut Brina mikälie venäjältä, kuvio hyvä vetorenkaaks ja pintaa yli 8mm.
Vastikää tosin sai laittaa toiseen brinaan koiranpaskan kun hitsilangan pätkä menny läpi

Hmm.. Kesän cruisingit ja muut satunnaiset "räppäilyt" ottanu veronsa, nyt tuo b200et sachs asetelma+luk massalevy
pitää aikalailla kun vaparin vakio.
Ei enään pysty/viiti kolmosta lykkää/kytkinpommittaa, kun paikallaan pyörittäessä jäis kytkimeen jos antais mennä,
eikä vaihtaiska salamana takas kakkoselle ku huomaa pehmeen oton/luiston.
Sinisestä ehkä 763 sre ja sachsin massalevy tähän ja m47 varalle.
Sit ois kaks irto m47. Riippuu ihan missä välissä tuosta punasesta tarinoi myynti-ilmotusta ja meneekö se/vaihtuuko,
vai ajelaanko hyväki tovi vielä ite. Niin tiiä ehinkö laitella.
Eipä tuo kytkin häiritse. Sitte vasta ku heitetään ns aivot narikkaan ja rääkätään.
Eikä hirveästi nyt oo innostanu kokeilla kytkimen rajoja, kun ollaa taas siinä vaiheessa että ollaa vähän "kyllästytty".
Vetoja/koneen luonnetta tarttis saaha parempaa suuntaa.
Sekin jo jos teho ja vääntökäyrä jatkais räpättimelle asti abaut samoten kuin se nousee tohon tonni ennen rajotinta,
ois tuo vapariks ihan ok.
Pääosin tuolla saa ykkösellä pyöriä pikkuringit ja ns paikallaan sutatukset, kakkosta ja välillä ykkösellä käyntiä kun kaheksikkoa ja harvoin koitettu kolmostaki mut sillä ei meina jaksaa kun vasta teräsvyöt läpsyessä

Kolmoselle koitoilla tuo kytkinki on enimmäkseen menny aijemmin mainituksi ns vakio vaparin tuntuseks.
Hm mitähän vielä.
Pesuja vahauksia, myllytyksiä, Schollin s3, s17 jne myllytyksiin , 476s collia vahana, on välissä kyllä ollu ihan turtlen punast värivahaaki. Bathe+ pinnottavaa sinistä shampoota ja oranssin pullon wetcoatia.
Bilthamberin autofoamia käytetty vaahottajalla, joka nyt loppui ja jännä nähä mitä jatkossa.
Vähän on jälellä ma-fran pinnottavaa shampoota, mut esipesuun pitäis hommata jtn.
Nuo ns pinnottavat jättää vaan paskan alleen jos ei esipese ja sit saatkin pessä liuottimilla ja myllyttää hyvän taas saadakses.
Mjoo, poppyä täsä eksyny kojelaudalle yks toistasiks, 50%kalvotetut etusivulasit takasin, tuulilasin yläreunaan 5% raita,
yks bilteman 9" paiskari lisää, mutta entiste 37,5 ref sijaan 50ref ja keskelle. Kiinasta tuli jtn novsightin h7 ledejä, niistä yks tähän yhteen.
Nyt siis tosiaan Nighteye h4 ledit, 2kpl oslamp s1 h7 ja sit ovsight h7 1kpl.
Näkee riittävästi.
Etusumuvaloja ajatellu, mutta vakiolippaan ei oikeen fiksusti satu mitkään kalansilmät tai perus kantikkaat..
Aatellu et esim vanhemmissa bemuissa, muistaakseen myös 460 volvon vakiot ois sellasia jotka ns myötäilee alalipan pintaa törröttelemättä.
Sellaset saattasin istuttaa tuohon vakiolippaan. Tai sitte jos brossin settiä ilmaantuu tai jtn ihan muuta,
niin sitte ehkä sais nuita yleismallisiaki soviteltua.
On kyllä joku tuon orkkislipan lisäjatkon laittokin mielessä käyny.
Matalemmaks kun tuota ei järkevästi saa. Eessä mul kaiketi on professional parts of sweden iskarit, jotka aikanaan tuoho hommasin.
Jouset vakiot pätkästyt, oikeen jos hampaat irvessä rempoo, sais jousen pois käsin paikoiltaan.
Joten en ota enempää, ennemmin justiin tän takia etulipalle halajais jtn jatkoa.
Välttää se toki miulle tollasenaaki, pakko olla jtn käytännöllisyyttä.
Taakse ihan viikon parin sisään laitoin kaverin purkuauton alta kybin korkeepainekaasut professional parts of swedeneitte tilalle.
Vai mitkä nyt olikaan, eehkä perus kybit

Hyvin vähän jäykisty perä eikä tuu hidastetöyssyn jälkeen enään yhtä ylimäärästä pomppua pompun jälkeen.
Niin joo vakaajathan on 19/19mm, mulle tullessa oli takana 16mm.
Että on tuota punasta rävelletty, huollettu ja sillaite. Melkeen jokasessa pks ruisingissa käyty.
Forssassakin ja sieläki taijettu suttailla. Että kyllä nää siinä kunnossa piellää, jotta viittii kauemmakski lähtiä ja vielä ehkä leikkiä siellä. Paraillaa auto ollu käynnissä/ajossa yli 16h putkeen, eikä ongelmia

Jos niitä tulee ni sit korjataan.
Korjataan myös sillai, että voi sinne pitkään reissuun uuestaaki lähteä.
Eikä olla sillai "hitto tossa ja tossa on ny toi patentti, emmä uskalla lähtee jos tää porsii".
Harmiksein näkee useesti näitä jotka ei omilla enempi vähempi harrasteillaan ajele ku omilla kylillä ja työmatkaa,
tai miä ainaki törmänny enimmäksee niihin
Siniseen ois gs6-37dz aski, nyt on vaan kakskin paikkaa joiden välillä tässä arpoo. Samaan konkurssiin vaihtais vauhtiksen, asetelman ja levyn, sit hydr-irrotuskilkkeet.
Irrotus on vielä auki, että ulkosella sylkällä, vai bakaxelilta vai missä se oli, niin kykäakselin ympärille tuleva sylkkä.
Harmaa muistikuva vaan että kytkimen vakio irrotushaarukoita vääntyny/poikennu joillain.
Ja jos näin on käyny, ni mulla jos jollain nää varsinki leikkivehkeet pitäs ylimitottaa.
Eikä mennä niiden huutelijoiden neuvoilla "kyllä noi palikat 300hp kestää" ja mää hajottasin ne viikossa 250hp varmaan.
Tai semmone tuuri mulla tuppaa useimmite ainaki olla, joten mieluummin omia teitä, vaikka sitte sillonkin välillä perse eellä puuhun toki

Nokka sinisessä nyt V-nokka, liekö siittä maininnu, sääettävä nokkapyörä.
Seki kyl voi vaihtua, tässä ko pitelee kummiki silmiä auki..
Riipuu mimmosta nokkaa etee sattuu, että passaako se toho punasee vai tähä sinisee.
Jos siniseen, niin laitan V-nokan punasee ja A-nokka hyllyyn/koneistamolle..
13mm kankien ja b200et omie mäntie ja männätappie kestoa alkanu ny miettiin.
Tosiaan ku ny toi bemun aski löytyy, niin vois ottaa hyrrästä enempi irti ja sillai.
Liekö se ois viel kattila auki ja vaihan ne kangetki ennen ensisavuja

Nytkin ois enään parin extra-anturin johotus, käymiseen melkolailla vaan ajotus ja läppärihommia vailla.
Jos ja kun siis ois nyt joku pakon pakko savut ottaa vaikka viel omasta mielestä kaikkea tekemistä ja varmistuksien varmistuksia varmistuksineen tehtävänä.
Töissä kun tekee ajoneuvomasentajan hommia, niin omat hyvät ja huonot puolesa tähän harrastamiseen.
Saanu siinä jtn tehtyä töiden jälkeen/vklp omaan autoon.
Harrastetta en tosin, enkä laitakkaan, sen verran pyhä kampe alkaa itelle oleen ettei jaksa vieressä nälvimistä "eiks toi kannattas tehä noin ja noin". Sitä kun tehään ihan puhtaasti itelle. Mieluummin vaikka perse eellä puuhun, kun liikaa muiden mielipiteitä ja muiden kädenjälkeä.
Käyttikset niin ja näin, vähän riippuu fiiliksestä. Mut toisaalta taasen siellä muiden koslia ropanneena motivaatio ropata omia on aika ailahtelevaa ja viimeaikoina aika nollissa.
Enempää vähempää syvällisempiä henk.koht ajatuksia jakamatta.
Pittäs ehkä tehä jtn muuta työkseen ku mitä melkolailla harrastaa.
Eikä se nyt joissain asioissa oo osottautunu hyväks jutuks, että työtoverit/pomo on tuttuja vapaa-ajaltakin.
Mutta joo. Kuvien kera varmaan seuraavan kerran. Eikä varmaan tälleen kuukausien taukoa tällä kertaa, kai.
Ehkä nyt riittää päivissä/viikoissa.
Ei näin arkena saa aikaa riittämään, jos tähän ois kuvat laitellu ja niistä omat jupinat näpytelly
