
Keulapellit sai pientä hierontaa ja lisää uutta samaa vanhaa maalia.

Kasailua ja päissään yöllä/aamuyön tunteina asensin tukivarsien takimmaiste puslie"kotelot" väärille puolille
Että jos joku kuvasta on huomaakseen moista... Nyt ihan oikein kiinni


Perän purkua jarrukilpien laittoo, sit wavetracin laittamist "yritetty". Todettu että uuet murikan poskilaakerit tarvitaan,
jotta torseni kelpaa naittaa auton omaan akseliin 3,73 välitys, maalattu akseli ompi 3,54 välityksellä.
Liekö vielä riittävän raskas välitys jos ja kun aikanaan zf:ää tulee.
Sama vanha b200k kone menossa keulalle, sieltä täältä huoltamisien/maalailuje jälkeen (turhaan, lue eteepäi).

Pakosarjan puoli, motonet laatu. Peukalo, etu ja keskisormi+17mm lenkki riitti poikkasemaan


Vaihelaatikon uue kumin sai ja koneen imusatsin puolesen sai ehjänä paikallee,
pakosarjan puolene vanha kumi käännettynä takasi, menee vielä.

Lisäakkua paksiin pantavaks.

Kalamiehelt sai vähä putkea. Vanha kärsiny etuputki sai vielä uuen maalin kera kelvata.
Weberin 32/36 dgv tuli ostettua, josta uupuu ryyppyläpät ja niiden akseli.
Suuttimetkin taris hakea ladan sijaan volvolle sopivaks.

5,25 2-tie rainbowin soundline erkkasatsi ja Groundzeron 5125x 6-kanavainen vahvistin.
Tuli asennettua sitte se erotusrelekin.
Nyt keulalta paksiin 25mm2 piuhaa ja lisäakulta 25mm2 pätkät gz:lle ja mohawkin monolle.

Hiilikuitunahalla oven alareunoihi tulevie vanerien päällystelyä

Nää kaiuttimie korokepalat tuli vetästyä rubbercombilla. Vaihtuvat tosin joskus johonki siistimpään ratkasuun.

Ritilöiksi kajareille tulee vasemmanpuolen tapaset (fiksu kiinnitys) mutta ei kuvan oma, vastaavat kylläki.
Noi (oikea rainbow) jossa ruuvit on ritilän alla ei koskaa mene ilman kiroiluja takasin, eikä pysy kii kun ehkä hattuhylly asennuksissa.

Tarvis taakse vielä ikkunalle kytkimen toiselle puolelle, puuttuu. Asentaessa vaihtelin tuota yhtä kytkintä puolelta toiselle
kattoaksein että laseille jtn tapahtuu.











Löyty sitte omaa budjettii sopivast tollane "200et" pata oheishilppeinee, ei kyl ihan heitä keulalle ja ajoon silti.
Tai joo jos pelkopersiissä ajelis fillarimatkojen päässä kotoa pelkästään mitä ajelis.
Pakko näit on tutkiskella jotta voi surutta "vähä" tennariaki antaa.
Toistaseks muutama piuha johtosatsissa osottautunu haperoks, katotaa muide hommie jälkee niit tarkemmi.
Ahtimes pari pinnapulttia pakopesän puolella poikki.
Piti purkis olla viking ecomax, epäilen vahvasti kuitenkin olevan vakio, ei ainakaan mitään merkkejä missää nähtävis.
Apuakseli 200k:sta pyörittämään lohkojakajaa.
230fb:stäin 13mm kanget linnunluitte tilalle.
A-nokka "T" nokan tilalle 200k:sta tai sitte tost ylimääräsest 160 kannesta (kumpi paremmas hapessa).
Motonetin uuet kiertokangen laakerit, nokka-akselin stefa, lootanpuoleine kampparin stefa,
öljypohjan tiiviste, kanspahvi, kanspultit, männänrengassatsi, runkolaakerit (ehkä).
200k:sta kampparin etustefa, joka vielä ajamaton ja ko "laipan" paperitiiviste iskemätön.
200k:sta goodyearin uusi jakohihna ja max 20tkm ajettu kiristin.
200k:sta tulee ehkä max 25tkm ajettu vesipumppu, jos koneen oma hyvästä näppituntumasta huolimatta osottautuu kusjussiks,
päähänpistosta ehkä vaihan sittenkin.
Nyt tällähetkellä osista uupuu männänrenkaat ja mahd runkolaakerit. Muuten kelpais laittaa kampparit, männät yms kasaa ja ois niiku lohko ja kansi nipussa lukuuottamatta lohkojakajan oikeaan kohtaan laittamista.
Nelos pytys ylempi puristus rengas jumissa, sen puolee aattelin et rengastetaa nyt sit kanssa.
Seki ku noita "pieniä" hioutumia männän helmoissa, josko vielä kumminki rengastamalla menis noillaki.
Runkolaakereissa ei oikeen mitään muutamaa kyntee tuntuvaa olematont skraidua lukuuottamatta,
katotaa vaihtasko ku kerra levällääsä on.
On mulla sellanen pien kutina että noinkoha motonet kilkkeillä pääosin niputtamalla (osa siniseltä ja biltemasta) pysys nipussa.
Tää etenee nyt edes jollain tempolla, koska motonet/biltema/salpa kilkkeillä pelataa tälläsen "välitekniikan" kans...
Mutta joo pitää paremmal ajal perehtyy taas tähä kirjotteluu paremmin kai.
Näihiki jorinoihi venähti taas odotettuu enempi aikaa ja
pitäs jatkaa ropailuu ja surffaa muillaki sivuilla lisäks

Ei oikee pää meina toimii koht
