Hieman ongelmia tuli megan v1 2.2 kanssa. Pihassa toimi aparaatti mainiosti, sammutin auton niin ei sen jälkeen pärähtänyt. Ajattelin että bensan puutetta niin lorautin 10l lisää bensiiniä ja auto lähti käyntiin kuin bensiini olisi ollut loppu. Ajoin suoraan bensa-asemalla ja tankkasin tankin täyteen. Auto ei enää startannutkaan, sahasin akun tyhjäksi ja lopuksi jouduttiin työntämään 5 metriä ja auto lähti käyntiin

Noh siinä 30min kirkolla ajeltua ajattelin sytytystä katsoa että onko se miten pielessä, kytkettyäni ajoituslampun kiinni tulpanjohtoon alkoi auton käynti pätkiä ja siihen sammui, kun en kerinnyt napata anturia irti johdosta. Siihen hävisi kaikki kipinät.. 4h tuossa ihmettelin ja tarkastelin liitoksia, huomasin vain yhden johdon startista olevan irroinneen mutta sillä ei ollut vaikutusta.
Ja hukkakipinävehkeet on kytketty kyseisen ohjeen mukaisesti.
http://www.saunalahti.fi/markusco/roina/hukkakipina.gifOnkohan muilla tullut vaikeuksia sytytyksen katsomisen kanssa? Kierrosluvun antaa normaalisti. Heimoduuli näytti olevan ehjä mutta epäilen puolan menneen sököksi. Autotunen sivuilla näkyy 407 puolan jännitejohdolle asennettavan kondensaattorin, joka puuttuu omastani.