Käytiin eilen vuoden virallisessa pedemk
Alusta toimii nyt ihan ok tai sanotaanko että parantui, takaakseliin tuli noin 0.3 astetta tou in eli auraa. Parantui kääntövyys ja on nyt paljon tukevampi. vois uskoa että iskarit on paremmat mutta samat siellä vielä on

Tein samalla uudet välipalat iskaritolpan ja tukivarren väliin, ja siirsin samalla raidetangon kiinnitys taaksepäin, positiivistä siinä oli että nyt riittää mutkissa isku (kemora) ettei tarvii päästää ratista irti. Eli tähän olen tyytyväinen
Mutta

en tiedä jotain sieltä koneesta hajos, käy kyllä vielä mutta pienillä kieroksilla savutta ja röpöttää. Oisko männänrenkaat menny en tiedä kampikammiosta savutta myös pakoputkesta savutta valkoista. Tais samaan mennä myös pahvi koska ei siellä enää nesteet pysyy
Mikä siinä on kun mulla ei kestä pahvi, nyt seurasin lämmöt ja paineet eli ne ei karannu. Vasta sitten kun rupes röpöttää niin silloin nousi lämmöt. Ainut teoria mikä mulla on tajota on että käyköhän tuo laihalla

Tekeekö se pahaa pahville siellähän on 630cc decat ja puhalin on toi garret t4 paineet oli siinä 0.8-0,9