No mulla ei paljoa käyttisauto kokemuksia ole, oon enemmän tottunu kaikkeen epämääräiseen meteliin

Eli itteä ei haittaa, hyvähän se vaan on ettei kone niin paljoa heilu. Toinen olis tietysti jos täyttäis nuo vanhat kumit sikaflexillä niin auttais jonkun verran. Tuo kone vaan heilu ihan älyttömän paljon vaikka uudet kumit vaihdettu viime vuonna.
Tuo bensamittari on vähän jännä..Jos tankkaat vaikka 30l niin mittari nousee tankkauksen jälkeen about kilometrin kuluessa puoleen väliin ja sit putoaa punaisen alle eikä sieltä sitten nouse ennen seuraavaa tankkausta. Onko joku tyyppivika? voiko kenties tehä asialle jotain vai pitääkö kontissa säilyttää varakanisteria?

Niin ja kävi mielessä myös lootan vaihto m47:aan, joutuu kuitenkin vauhtipyörän vaihtamaan siihen pottamalliin ykk-anturin takia ja tuo vanha kytkinkin on finaalissa. Minkäslainen kytkinpaketti olis hyvä (lue=halpa)? Kestääkö vaparimallien kytkimet yhtään vai kannattaisko panostaa turbomallin kytkinpaketteihin?