Ohhoijaa....
Nopea kertaus.
Volvon on joskus kirjoittanut teholappuja, jonka avulla heidän puolesta todistetaan, että 240 koppaan saa laittaa enemmän tehoa kuin Suomessa tuo vertailuna käytetty B21ET 155hv+20%, edellyttäen että jarrut, iskarit, jouset ja vakaajat vastaa Turbo-mallia.
Nykyään eivät enää kirjoita noita papereita? ja toisaalta se paperi ei koskaan ole ollut sellainen, että se menisi lain edelle. Eli autot jotka on paperin avulla saatu "ylitehoisina" muutostettua, ovat kuitenkin laittomia ja periaatteessa Trafi voisi tahtoessaan kutsua autot uudestaan näytillä ja vaatia tekemään niistä tuon 155hv+20% LAIN mukaisia.
Mitä tulee tuohon R-Sportin setillä muutostamiseen, niin jos Volvolta saa tyypityslapusta koipion tai lausunnon jossa he ilmoittavat että sarjoja on laitettu vakioon B19A tai muuhun koneeseen ja muuten täysin vakioon autoon alustan ja jarrujen osalta, voisi tuo muutos mennä läpi ilman teholappuja ja isompia selostuksia aiheesta.
Yllä olevaa voi vielä joku vähän tarkennella, mä jatkan loman viettoa ja painun merenrantaan katsomaan kun pelikaanit ui ja nauttimaan parit cervezat kuuman kosteaan Venezuelan yöhön.