ruisku ois kyllä mieluinen ratkaisu mutta mistä löytää ja onnistuneeko vakiokanteen laitto?
Hape: rahatilanne tällähetkellä sen verran heikko että pitänee jättää myöhempään 
Jos jollakin kokemusta b19 koneen turbottamisesta niin millanen on ollut?
Jos rahatilanne on heikko kaasarin ostoon niin kannattanee unohtaa myös turbottaminen

Et huomaakkaan, kun pikkusummat muuttuu suuriksi summiksi ja homma lähtee lapasesta. Alkuun pääseminenkin vaatii heti touhutonnin..
Kokemusta on..

Sisukalut varmaan kestää tuon 200hp.. varmaan linnunluutkin kestää tuon.
Kardaani ja perä kestää.. nou problemo.
Turbon asetelma
Joku volvon peruslootakin kestää 200hp
Sitten alkaakin rahan meno..
Turbo, Hukkis (ellei integroitu) pakosarja (pelkät tarvikkeet noin 100e), megasquirt (noin 300e), Suuttimet (100-300e koosta riippuen/ onko uudet vai käytetyt) anturit (yhteensä joku 40-60e)Joku vanha läppäri, johdotustarvikkeet, Pakoputkitarvikkeet, laajakaistalambda (peruslamdallakin pärjää, mutta ei kannata leikkiä), sähköruiskun imusarja (25-50e) ja paljon muuta mitä unohdin..