Runko oli tuossa ainakin harmaa, kuten etupalkkikin, mutta kori oli maalattu rungon ollessa jo alla, kun rungon kyljissä oli samaa vaaleansinistä maalisumua. Ihan niin tarkasti en ehkä entisöi, joten runko jääköön harmaaksi. Itseasiassa noi kaikki osat tulee nyt alkuun sillä samalla harmaalla, maalailen sitten mustat osat itse mustiksi, kun tuo maali mitä noihin tulee, toimii sekä pohja-, että pintamaalina.
Peileistä sen verran, että määhän ostin tähän jo aikanaan TEX:in pitkävartiset peilit, kun volvon omia pitkävartisia peilejä ei saa uustuotantona, ne on vaan koko ajan häirinnyt kun kiinnitys lokasuojaan on erilainen. Mulla oli kuitenkin tän vanhat alkuperäiset tallessa, tosin toisesta oli varren kiinnitys jalkaan poikki, ja varret ihan syöpymiä täynnä. No, aikani kun pengoin osalaarejani, löysin vielä yhden pitkävartisen peilin, josta sain tuon varren kiinnitysosan purettua omiin peileihin. Purin peilit ihan osiksi, ja lähetin ne tänään saksaan kromattavaksi. Kaksi peilinvartta ja kaksi jalkaosaa kromattuna "showroom quality" 150e. En pitänyt ihan pahana kun tietää minkälainen homma noissa sinkkipainevaluosissa on. Itse peilit sain mielestäni kiilloteltua ihan hyviksi, niitä en lähettänyt.