Mystistä on tämä touhu... Otin paneelista dstc napin irti, puhaltelin liittimen hyväksi pölystä että myös liitin pesän. Nappi takaisin paikalleen ja alkoi toimimaan. Riemusta hypin sen illan.
Kunnes taas sitten alko sama ongelma. Kunnes taas seuraavalla ajokerralla toimi, ja taas ei ja taas toimi, kierre näyttää olevan loputon

Huomasin tuossa, että aina kun mittariston kello vetäsee rallit, niin sillon ei toimi se dstc pois kytkentäkään, elikkä niillä saattas olla jokin yhteinen tekijä. Olisikohan vaan viisainta huoltaa se mittaristo, ja sen jälkeen vaihella niitä antureita. Tuli vanhaa tehostinta tuossa ronklittua, niin molemmat anturit on irrotettavissa. Mikä se toinen anturi siinä on, jos se toinen (se isompi pötikkä?) on se jarrupolkimen asentoanturi (?).