Jaa kirjoitellaas tännekkin jotain jonninjoutavia. Viime viikonloppuna tuli käytyä meren jäällä pyörimässä 242:lla. Kivaa oli ja sladissa mentiin. Päivän saldona molemmat moottorin tukikumit rikki. Pieniä vaikeuksia saada 3 ja 4 vaihde päälle kun moottori siirtyi vähän sivuun. Raidin ralliratti tuli laitettua paikoilleen ja todettua että eihän se hyvä ole. Ratti menee liian syvälle joten viiksien ja ratin väliin jää helvetin vähän tilaa...

Nyt olis loppujen lopuksi kuitenkin tarkoitus laittaa b230fk tonne 242 keulalle.

Lohkon pesu, maalaus ja uudet tiivisteet alakertaan, kannesta onkin jo venat hiottu ja otettu pikku siivu pois. Katotaan kuinka kauan kestää..
940 jäi syksyllä seisomaan leiman loputtua. Tänään kävin sen herättelemässä talviunilta. Pientä "katsastushuoltoa" tiedossa.

"Muistilista":
-Takajouset vaihtoon kun on niin lyhyet ettei tahdo pysyä perä maassakaan kupeissa ilman klemmarivirityksiä (tai pysyy mutta elää sen verran että kolisee ja paukkuu).
-Vakio ahdin kiinni ja tilata 15g mitsulle korjaussarja ebaystä.
-Katalysaattorista vissiin sisukset irti kun helisee. Toinen turbon katti löytyy onneksi nurkista.
-Jarrut herkistellä, edessä liukutapit jumissa.
-Tietenkin talvipyörät alle.
Vähän jännittää mitä inssi tykkää tosta spartanlockerista
