0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vauhtipyöräksi vaan tuo useampaankin kertaan jo ehdotetty blingfactoryn tekele, hinta kohdillaan ja laatu mitä mainioin
tuo hieman rajoittaa kytkin valikoimaa.. Pasille kun vie vanhan vauhtiksen ja tulevan asetelman + levyn, niin saa mittatilauksena sopivan, eikä edes maksa paljoa enempää.
Onnistui tuo tuolla Blingfactoryllakin Ja vanhassa koneessa oli samalla tavalla teetetty Ojennuksella Kumpi on paree ? Hinta jokseenkin sama
Saakos noita tatecin asennuksen kuvia näkymään enää kun kiinnostaisi hiukkasen kanssa, jos värkkäilisi sport sedaniin myös sellaisen..
Kuvabugi kun ei taida enään nousta niin tartteis laitella kuvat jonnekkin muualle kunhan vaan aikaa siihen siunaantuis jostain. Voin tietysti laitella kuvia sulle s-postiinkin jos haluat.
Hötöpucetti ainakin toimii.Laita vaan kaikki jonnekkin. Jotain voi kiinnostaa tääkin projekti.
Täytyy ne jonnekkin muualle laittaa. Kunhan kerkiää... Mitenhän tuokin pitäis oikein ottaa?
oothan sää jo muutenki Eiku asiaan.Eli teräsvauhtis kannattaa varmaan suorilta laittaa niin ei tarvi sitä sit murehtia. Bling factoryltä niitten malli johon sopii se M3 sre tai sitten siitä hiukan sua etelämmästä Ojennuksen pasilta saat just semmosen kun haluat.
Aikaahan sulla on. Mä oon käyttäny Photobucettia ja on toiminu.Takaapäin kun takavedosta kyse.
niin no siitä en tiedä, mutta hämeenlinnasta riihimäelle ei oo ainakaan pitkä matka.. Kulkeehan postikin, mutta mukavampi naamatusten toisten mielestä hoitaa asioita. Ojennus tekee sitten kyllä myös tarvittaessa semmoisen kytkinlevynkin kun asiakas haluaa. Hinta ei ole halvin mahdollinen, mutta laatu on kohdillaan mitä olen saanut ymmärtää.
Mitäs tuommonen M3:sen SRE kestää woimaa? Taitaa mennä tuo vauhtipyörän hommaaminen siihen että ensin täytyy keksiä kytkin joka kestää tarpeeksi...
Eilen purettiin ysisatkusta pois nostettu moottori josta siis tulee tähän seuraava woimanlähde. [...] Tästä tulee siis hyvä moottori Pentan akselilla varustettuna.
Väännä rautalangasta tyhmälle miten saat nuo niputettua keskenään ellei a) ysissä ollut joku muu kuin alkuperäismoottori, b) eräs tietty pentan akseli ole vaihtunut toiseen tai c) kyse ole jostain minkä olen missannut.
Olet missannut jotain. Eikös Turbo 242 tehny taannoin kauppoja erään kanssa?
Massalevyn kanssa noin 550Nm, sintterillä sitten lisää.