Uutena ehkä hyvä yksilö kestänyt. Sata Nm pois niin ollaan lähellä totuutta.
Viime talvena särkyi rautakuorinen M46 lastutetulla B230ET koneella
Kolmosen rattaat kesti mutta kytkinakselin rattaasta tuli sileä
Jos 2,5L 16v koneessa on 0,7bar ahdoilla 320-340Nm vääntöä, ni sit on asiat huonosti. Vuoden päivät kesti vakio M47R 300 sarjassa kasassa pikkuahdoilla. Vaparina tuossa on nimittäin 256Nm mitattu, ja laskennallinen 0,7bar = 1,7x265Nm=435Nm.

Ja laskennallisista väännöistä senverran että 1,4bar mitattiin 664Nm, eli 256x2,5 = 640Nm, eli aika tasan mennään.
ZF aski näyttäisi kestävän 650-700Nm vääntöjä ongelmitta, 664Nm mitattu penkissä, ruotsin pojilla samankaltaisia vääntöjä B204FT koneessa ja 3v kesti sama aski.
M90 kestänee samoja vääntöjä suunnilleen, jos ei jopa enemmänkin, ja vaihtotuntuma M90 askissa on varmasti parempi kun ZF:ässä, joka saanut kovaa kritiikkiä vaihtotuntumastaan.
Mutta ei noista jauheta nyt tässä sen enempää, M90 ja tuo kombo on varmaan hyvä, ja 940 M90 levyhän sinne sopii suoraan, tosin sehän on jousittamaton, mutta ei mulla ainakaan jousittamaton sintteri pitänyt meteliä, TOSIN mulla on ohut ja PITKÄ (21mm/1,5m)akseli levyltä lootalle, kun näissä on lyhyt ja paksu, joka ei eristä värinöitä niinku toi mun "kardaani".