0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
mikäs olis parempi "budjettinokka" kuin nuo mainitsemani?
sellaistakin mietin ja visioin että kun jos ottais sorvilla männänhelmasta pois ja kevenis nuo pyörivät/liikkuvat massat niin eikös sekin tois jotain paremmuutta tuohon vaparimoottoriin..olis ainakin herkempi? mietin vaan että kärsiikö joku männän jäähdytys tms siitä hirveästi jos siitä helmasta poistaa tavaraa..eli madaltaisi mäntää..
Mitä kevyempi kellari, sen kierrosherkempi ja ylävääntö vähenee. Bemain kutosista sen huomaa...kevyillä alakerroissa on hevosvoimia muttei vääntöä.
kevyillä alakerroissa on hevosvoimia muttei vääntöä.
niin olisko tuo ihan susi idea vai jätänkö aivan sikseen..tarkoituksena on pikkubudjetilla rakennella kelpo vaparikone niin tuli vaan mieleen tuo mäntien keventäminen.. ja tosiaan kyllähän tuo grammantarkka-vaa'alla tulis ihan hyvin tasapainoon. esim sorvattua/sorvautettua saan ilman rahaa niin siksi tällainen tuli mieleeni.toki se pinnoittaminen maksaa myös ja nämä oli vaan mietteitä..ei kaikkea tarvii toteuttaa jos joku muu on jo kokeillut
minkäköhänlainen pakosarja tuohon kannattas väsätä et tulis hyvä käyttis? ja edelleen 38mm läpillä ja vx3 nokalla ja siistityllä kannella.. primäärien ja toisioiden pituus ja sisähalkaisijat?edit: tosiaan siis edelleen haussa sellanen "pirteä käyttöauto" mutta ei mielellään sellanen volkkarimainen kuminauhakone..