Ihan pienellä vaan, kiitos...Ei mun tarvii, tehän esititte uuden tavan tehdä tää homma. Itse olin perinteisen tavan kannalla.
Ehkä teidän pitäisi perustella tämän teidän käyttämän tavan paremmuus vrt perinteinen.
Waiting...
Silti en väännä, kunhan oon utelias.
No, kirjoitin kohteliaasti isolla etukirjaimella, koska pidin sitä kohteliaana ja asiallisena tapana, kuten teitittelyä tuntemattomille ihmisille (me kun emme tiettävästi tunne toisiamme henkilöinä).
En usko että tapamme olisi mitenkään uusi tai ennalta tuntematon (siis hukkaportin ohjauspaikka).

Minä tulkitsin kirjoituksesi siten, että kritisoit tapaamme (kaverini&minä&252R) ohjata hukkista. Antaen epämääräisen viittauksen, että menetelmässä olisi jotakin vikaa.

Halusin tiedustella sinulta siinä mahdollisesti olevaa puutetta tai haittaa.
Kuten aikaisemmin viesteissäni kommentoin, edut ovat...
Vähäisen ymmärrykseni mukaan esittämämme hukkaportin ohjaustapa poistaa kompurapesästä ohjaamisen puuteita. Jotka ovat mielestäni painehäviöiden (dynaamiset/staattiset) kompensointi.
Enkä minä väännä tästä, vaan keskustelen akateemisella mielenkiinnolla oppiakseni jotakin uutta niiltä, joilla on tietoa tai kokemuksia asiasta. :hello:
Mutta ymmärtääkseni sinä (Hevonen) heitit kommentin, joka on lähinnä
Argumentum ad logicam, joten kysyn sinulta sille premissejä.
Ja valitan, en osaa yksikäsitteisemmin esittää asiaa sinulle...