0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Showroom
pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
2
3
4
5
6
7
Siirry alas
pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
101 Vastauksia
26534 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #45 :
30.01.2014, 19:35:15 »
projektit sei seisoo tallissa... tämähän on käyttis ja jokapäiväisessä ajossa paitsi tänään ei hörähtänyt ku -19C pakkasta ja lohkolämmittimessä oli kosketus vikaa
... jos huomenna pääsis lähteen johkii hallille vetään kaapelia konttiin... meinasin laittaa konttiin tupla akut onko väliä jos on eri amppeereilla? ja mistähän sais halpaa kaapelia?
Kirjattu
-PENA-
Grand Luxe
Viestejä: 387
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #46 :
31.01.2014, 08:35:48 »
Lainaus käyttäjältä: rottarauta - 30.01.2014, 19:35:15
ja mistähän sais halpaa kaapelia?
Vaikka tuolta:
http://www.hitsikauppa.fi/hitsausvarusteet-hitsauskaapelit-c-32_58.html
Kirjattu
- Volvo S80 2,4D Aut. -08
- Volvo S80 D5 Aut. -08
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #47 :
31.01.2014, 18:21:46 »
tuli tommonen tänää kaverin kans volvoo laitettua. vielä pitäs hakeä säätöjä kohilleen et uskaltaa jäälle mennä
käytiin vähä hurauttaa hondalla sitte jäällä...huome tarkotus mennä useemmalla autolla
«
Viimeksi muokattu: 31.01.2014, 18:24:34 kirjoittanut rottarauta
»
Kirjattu
Teemu-
Grand Touring
Viestejä: 2474
Kantti on kaunista.
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #48 :
31.01.2014, 18:26:25 »
Missäs jäällä ajelette?
Kirjattu
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #49 :
31.01.2014, 18:35:24 »
tuolla puralassa on yks pien järvi. pitäs vaa saada aikaseks vaihtaa piikit toisil vanteil et sais alle
Kirjattu
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #50 :
02.02.2014, 02:29:36 »
Nyt siirtyy pontiackki projektiks lopputalveksi. Eli liikennekäytöstä poisto. Kun ei oikeen mikään pelaa. Seuraavan laista pitäisi askarrella.
-takajarrut kuntoon. Putki poikki tai sylinteristä mäntä pihalla
-hehkut kuntoon
-suuttimien vuoto korjata
-sähkövikoja jos jonkinlaista
-takajousi vaihtaa
-uusi turbon pakosarja tehdä kuha laipat tulee postis
-se kiinaturbo paikoillee
-ilmastointi laitteen poistaminen pakosarjan edestä
+ miljoona muuta vikaa mitä en muista
Onneks leimaa on joulukuuhun
Kirjattu
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #51 :
02.02.2014, 20:08:09 »
jaah oiskoha kellää heittää mitää vinkkiä mite tuota bierburgin vaaka imua säädetään ku ei pelaa ku pinta kaasulla ja sit alkaa röpeltää. vai onkoha sytkän säädöstä kiinni
Kirjattu
Jule
Grand Touring
Viestejä: 1914
264GLE + 245GL + B10M
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #52 :
02.02.2014, 22:06:38 »
Keskellä kaasarin pohjaa on ruuvi jota säädetään joko talttameisselillä tai jollain pienellä hylsyllä.
Muita säätöjä siinä ei varsinaisesti ole.
Ja korkin alle pitää lorauttaa ATF:ää.
E: Tuo taitaakin olla jostian bemarista tms.. niissä taisi olla automaattiryyppy, joka varmastikin tukehudttaa koneen jos on ihan tapissa.
«
Viimeksi muokattu: 02.02.2014, 22:08:19 kirjoittanut Jule
»
Kirjattu
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #53 :
02.02.2014, 22:08:32 »
Okei entäs neulan säätö? Eikös sinne käy mikä vaan öljy? Eikä oo automaatti ryyppyä. Ja peräisin jostai 240 volvosta oisko joku vanha korvauskaasutin aika saman laine ku strömberg
«
Viimeksi muokattu: 02.02.2014, 22:10:13 kirjoittanut rottarauta
»
Kirjattu
Jule
Grand Touring
Viestejä: 1914
264GLE + 245GL + B10M
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #54 :
02.02.2014, 22:09:50 »
Siis tossa säädetään suutinta sieltä kaasarin alta, neula pysyy paikallaan, sitä ei säädetä muuten kuin vaihtamalla se (tai hiomalla uuden muotoiseksi, mutta se on aika hienosäätöä jo).
Kirjattu
Jule
Grand Touring
Viestejä: 1914
264GLE + 245GL + B10M
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #55 :
02.02.2014, 22:14:36 »
B23(0)A koneessa oli kyllä tuon mallin pierupurkki, mutta mun mielestä siinä ei ole koskaan tota alumiinista imutötteröä vaan iso laippa johon impuputki kiinnitetään. (ks:
http://gamma.nic.fi/~pakana/kuvat/tulpanjohdot.jpg
), ja tosiaan mekaaninen ryyppy. Lähinnä siis ajan takaa sitä että jos siinä on se automaattiryyppy, niin sinne pitää saada myös jäähdytinneste että se tietää koneen olevan lämmin ja ottaa huikan pois.
«
Viimeksi muokattu: 02.02.2014, 22:16:10 kirjoittanut Jule
»
Kirjattu
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #56 :
02.02.2014, 22:16:52 »
juuh siinä tosiaan oli semmone iso imu laippa muovinen mutta strämbergin laippa kävi siihen päähän ni laitoin semmosen jotta sai kätevästi bilteman putsarin siihe. kävisköhän tää mite turbon kanssa jos kokeilis?
Kirjattu
Jule
Grand Touring
Viestejä: 1914
264GLE + 245GL + B10M
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #57 :
02.02.2014, 22:21:05 »
Vaikee sanoo miten tuo käyttäytyy, vakiorömppähän on niin simppeli että se pelaa paineistettunakin. Tuo on käsittääkseni nimenomaan kehittyneempi versio vanhasta römppäsestä.
Ennen turboa se tietysti toimii (niin kuin ennen turboa olevat kaasarit nyt yleensä toimivat).
Kirjattu
rottarauta
De Luxe
Viestejä: 143
www.vrcf.fi
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #58 :
02.02.2014, 22:22:26 »
juuh löytyy strömbereitäkin 3kpl....mahtaskoha olla parempi muutekin tähän
Kirjattu
Jule
Grand Touring
Viestejä: 1914
264GLE + 245GL + B10M
Vs: pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360
«
Vastaus #59 :
02.02.2014, 22:34:49 »
Ainakin vaparikäytössä tuo on hyvä kaasari, mutta tietysti jos siinä on nyt jotain ongelmaa, niin helppohan se on noita vaihdella
Kirjattu
Tulostusversio
1
2
3
4
5
6
7
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Showroom
pontiac volvon d24 koneella ja talvi volle 360