Ihan pakko vähän avautuu. Tässä oli joku kysely että miten foorumia voisi parantaa, no eipä sitä nyt sikäli voi mitenkään parantaa, etenkään mitenkään pakottamalla, jäyhiä pohjosen ukkoja tässä ollaan kaikki, väitti kuka tahansa mitä tahansa. Mutta täytyy sanoa että vastaus prosentti on puhdas nolla todella monessa tapauksessa, en oo miltään foorumilta koskaan lukenu niin monesti että jatkampa yksin puhelua kuin täältä. Eikä siinä sinänsä mitään, eipä sitä vastausta aina ole, tai sitä ei jaksa muille jakaa. Tässä nyt kuitenkin on toi kävijämäärä laskri ja olen välillä kysynyt välillä todella yksinkertaisia juttuja mutta 1000:sta kävijästä kukaan ei tiedä missä polttoaine luukku on. Noh vittuakos siinäkään, eipä se ole kenenkään velvollisuus vastailla mihinkään minkä itse tietää oikein helvetin hyvin. SE on sinänsä ihan vitun sääli, tämä on ollut aivan loistava foorumi jos on jaksanut jotain etsiä ja jotkut jopa vastailevat. Jos mä jotain tietäisin autoista tai tässä tapauksessa Volvoista niin pyrkisin kyllä jakamaan kaiken mun tiedon kuten olen tähän mennessä jakanut.
Tämä ei ole minun tapaistani eikä tätä pitäisi näin tosissaan ottaa mutta meni hermot jo aikaisemmin tänään päivällä ja siltä tieltä ei just nyt ole paluuta. Toinen asia on että miten vitussa suomessa ei ole yhtäkään vauhtiputkaa mikä möisi hyviä rojuja järki hintaan, kaikki on sitä motonet paskaa mikä ei käy yhtenkään autoon mitä odottaa tai jos käy niin se on paskana alle vuodessa. Jos jotain vähänkin erikoisempaa haluaa niin se on käytävä maahantuojan a.k.a Bilian tiskillä maksamassa kuukauden palkka jostain vitun tulppa satsista, kestäähän se tietty mutta toivottavasti ymmärrätte pointin. Suomi on ehkä paskin maa mitä tulee kaikenmaailman päristimien harrastamiseen, täällä saa maksaa puol kuolleesta autostakin jo itsensä kipeäksi eikä sitä saa halvalla korjattua, ehkä suurin kiitos menee siitä pahasti epäonnistuneelle mätänetille, idea oli ihan vitun huvä mutta kusi pahasti käytännön järjestelyihin ja kansa joka haluaa oikeasti autonsa kuntoon saa edelleen kääntyä maahantuojan puoleen, kuka ryöstää sut ennenkuin pääset edes ovesta sisään. Toinen vaihtoehto on kääntyä euroopan tai jenkkien puoleen, mistä saat sitten odottaa jorain kusista osaa viikkotolkulla vaikka sen tarvitsis just nyt mutta kun mätänetistä ei saa ja bilia ryöstää sulta paikatkin hampaista.
Siis suoraan sanottuna tämä tilanne on ihan perseestä vaikka ulkomailta tilamiinen tietty tuokin oman jännitys momenttinsa että tuleeko se 1000€ maksanut turbo perille vai jääkö se johonkin maantierosvojen kynsiin, niin ei tää nyt kuitenkaan toimi. Mitä me edistetään sillä että ainoastaan ammattilaiset saavat tehdä juttuja mitä kaikki haluavat tehdä?