50 fajsseissa on vakiona 46mm sisäkurkut, koko paketti kaasareineen imusarjoineen ja pitkine suppiloineen virtasi 220 cfm/28". Pelkkä kansi 240 cfm.
Tuo edellinen 221hv pyöristä oleva kone oli toisessa penkissä eri korissa 227hv pyöristä.
Vakio B230 koneestahan penkitin 89 hv pyöristä. Nyt samalla alakerralla joka oli todella hyväkuntoinen vaikka kuvittelin päinvastaista, männänrenkaat vaihdettu, kk laakerit vaihdettu, tasapainoitettu, kevennetty vp mutta eri yläkerralla, 530 kannella, 48 webereillä 215 hv pyöräteho, isoilla paininkupeilla, kireämmällä nokalla vääntöä tuli paljon vähemmän kuin vakiokuppisesta koneesta.
Tämä kone edelleen kiinni mun 740 testiautossa, on siinä eroa vakiokoneeseen, 126hv ero tuntuu..

Eräs pikkuvolvo b200 kaasariturbo vakiokoneella, johon luvataan kai lähes 140 hv konetehoa? tuli 100 hv pyöristä

mitään vikaa ei koneesta löytynyt.
Tehopenkin oon myynyt Iittalan suuntaan, isä-poika minitonniteam Inkiläinen osti penkin, siellä voi kai käydä vertaamassa lukuja. Edellisen penkin myin J-P Mattilalle Hämeenkyröön, sieltä voi ehkä myös hakea vertailulukuja..